כחול לבן: מיכל קוטלר וונש היא המועמדת החדשה במקום יברקן

כחול לבן הודיעה כי מיכל קוטלר וונש תחליף את גדי יברקן, שהודח לאחר ניסיון לערוק למפלגת הליכוד. את הרשימה הסופית תגיש כחול לבן בהמשך היום ליו"ר ועדת הבחירות ניל הנדל

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/01/20 14:58 יח בטבת התשפ

כחול לבן: מיכל קוטלר וונש היא המועמדת החדשה במקום יברקן
בני גנץ. סגר את הרשימה, צילום: פלאש 90

יש מחליפה לגדי יברקן ברשימת כחול לבן לכנסת, והיא גם מגיעה מהציבור הדתי: סיעת כחול לבן הודיעה לפני דקות אחדות כי מיכל קוטלר וונש היא המועמדת החדשה ברשימתם לכנסתם. קוטלר וונש מחליפה את גדי יברקן, שניהל מגעים מאחורי הקלעים עם הליכוד, מה שהניע את ראשיה להדיחו לאור ניסיון עריקה זה.

קוטלר וונש (48), נשואה ואם וארבעה. בין תפקידיה השונים טרם היבחרה לרשימת כחול לבן, היתה מנהלת קשרי חוץ בינלאומיים במרכז הבינתחומי הרצליה, מנהלת תחום במרכז הבינלאומי ליישוב סכסוכים וגישור בקנדה ומרצה בבית ספר לעבודה סוציאלית באוניברסיטת מקגיל, קנדה.

וונש מצטרפת כאמור לרשימת כחול לבן, שתוגש בהמשך ליו"ר וועדת הבחירות, השופט ניל הנדל. צירופה של וונש סוגר סופית את רשימת כחול לבן. כעת, תקווה המפלגה בראשותו של בני גנץ, כי רשימתם תגרוף כמות מנדטים גבוהה מספיק, בכדי לגבור על הליכוד בדרך להרכבת הקואליציה הבאה.

לאחר הדחתו של יברקן, ח"כ איציק שמולי (מפלגץ העבודה) קורא למפלגה לצרף גם נציגות ערבית לרשימה: "המהלך יניע אלפים נוספים להצביע ולהגדיל את התמיכה במועמדותך לראשות הממשלה. בני, עשה זאת."