מוטי יוגב בהודעה לחברי המרכז: אי אפשר להסכים להצעה של הרב פרץ

ערב לפני ההצבעה במרכז הבית היהודי, חבר הכנסת מוטי יוגב הוציא הודעה לחברי מרכז המפלגה בה הוא מחה על הניסיון לדחוק אותו לתחתית הרשימה: "איני רואה שום יתרון ב"שחקני חוץ" על פני רשימת הבית היהודי"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 12/01/20 23:28 טו בטבת התשפ

מוטי יוגב בהודעה לחברי המרכז: אי אפשר להסכים להצעה של הרב פרץ
הראשון והשני | הרב רפי פרץ וח"כ מוטי יוגב, צילום: יח"צ

ערב לפני כינוס המרכז הדרמטי, חבר הכנסת מוטי יוגב שיגר הודעה לחברי מרכז הבית היהודי בה הסביר להם כי הוא ביקש מיו"ר המפלגה, הרב רפי פרץ, לשנות את נוסח ההחלטה שעולה מחר להצבעה וקבע: "לנוסח המובא בפניכם בהזמנה, אי אפשר להסכים". 

יוגב הסביר בהודעתו כי הוא רואה לנכון לחבור למפלגות קיימות ולא 'להצניח' מועמדים מבחוץ: "פניתי לרב רפי פרץ - יו"ר המפלגה וביקשתי שישנה את הנוסח שיאפשר רק חיבורים עם מפלגות האיחוד הלאומי, הימין החדש ועוצמה יהודית ולא עם מפלגות "מדף" והצנחת מועמדים".

עוד הוסיף יוגב: "איני רואה שום יתרון ב"שחקני חוץ" על פני רשימת הבית היהודי הנאמנה לדרך הציונות הדתית : הרב רפי, אנוכי, עידית, הרב אלי, דוידי ויתר הרשימה. יחד נקבל את ההחלטות, נאחד את כוחותינו ונחזק את הבית היהודי ואת הציונות הדתית, לקראת הבחירות הבאות עלינו לטובה". 

נזכיר כי מחר (ב') צפוי להתקיים כינוס של מרכז הבית היהודי שם עולה להצבעה ההסכם מעורר המחלוקת שנחתם עם עוצמה יהודית והחלטה נוספת - עליה מוחה יוגב- לפיה ליו"ר תהיה אפשרות לחתום עם מפלגות מדף או לשריין מועמדים לא מהרשימה.