בעקבות הודעת ראש הממשלה, הבית היהודי בקריאה לאחדות עם בנט וסמוטריץ'

לאחר דרישת נתניהו לאחדות בין הרב פרץ, בנט וסמוטריץ', הבית היהודי נענים לקריאה ומציעים אחדות יחד עם הימין החדש והאיחוד הלאומי "מהבית היהודי באתם ולשם אתם צריכים לחזור". גם בימין החדש ועוצמה יהודית הגיבו לדרישה

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/20 22:05 ז בטבת התשפ

בעקבות הודעת ראש הממשלה, הבית היהודי בקריאה לאחדות עם בנט וסמוטריץ'
צילום: חדשות כיפה

לאחר שראש הממשלה נתניהו קרא לראשי המפלגות בימין, נפתלי בנטהרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' להתאחד לרשימה אחת, החלו תגובות להגיע. הבית היהודי נענה לקריאה ופנה אל ראשי המפלגות הימין החדש והאיחוד הלאומי וביקשו מהם לבוא ולהתאחד לכדי רשימה גדולה אחת. 

"הבית היהודי חוזר וקורא לבנט ולסמוטריץ לבוא ולהתאחד איתנו במפלגת בית יהודי אחת גדולה. משם באתם ולשם אתם צריכים לחזור. ניסיון העבר מלמד שהציבור שלנו לא אוהב פיצולים והוא מעניש אותנו על כך. הבחירות הקרובות קריטיות למחנה הימין כולו ואסור להקל בעניין" כך נכתב בחשהון הטוויטר של המפלגה.

https://twitter.com/RealBaitYehudi/status/1213542189596368896 

גם יו"ר מפלגת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר נענה לקריאה בצורה דומה, אם כי בצורה תוקפנית יותר: "לאור משחקי האגו וההיעלבות של חלק ממפלגות הימין, הדאגה של נתניהו לגורל הגוש בהחלט מובנת. עוצמה יהודית תמשיך לפעול על מנת ליצור כמה שיותר איחודים בין מפלגות הימין. רק כך נוכל להגדיל את הגוש ולהקים ממשלה יציבה וחזקה".

בימין החדש לעומת זאת נשארו עם תגובה שלא מתחייבת לדבר, ומצהירה כי תשמור על הגוש בדרכה שלה: "אנחנו מעריכים את הדאגה של נתניהו. נמשיך במשימתנו להביא קולות מכחול לבן ומליברמן לטובת הקמת ממשלת ימין חזקה ובטוחה לאזרחי ישראל".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן