נתניהו: הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ׳ ופרץ אם לא יתאחדו לרשימה אחת

ראש הממשלה ממשיך להפעיל לחצים על ראשי מפלגות הימין במטרה לגרום להם לרוץ ברשימה אחת. בחשבון הטוויטר שלו כתב: "שתי הרשימות עלולות ליפול מתחת לאחוז החסימה ויביאו לעליית שלטון השמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/01/20 18:31 ז בטבת התשפ

נתניהו: הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ׳ ופרץ אם לא יתאחדו לרשימה אחת
צילום: פלאש 90, הדס פרוש, תומר ניוברג

פחות מחודשיים נותרו לסבב הבחירות הנוכחי, וראש הממשלה מתחיל להפעיל לחץ על יתר המפלגות בימין. הערב (ש') קרא ראש הממשלה בנימין נתניהו לראשי המפלגות בימין, נפתלי בנט, הרב רפי פרץ ובצלאל סמוטריץ' להתאחד לרשימה אחת. נתניהו סבור כי רק רשימה אחת תביא ל61 מנדטים בעוד ששתי מפלגות עלולות לגרום שאחת הרשימות לא תעבור את אחוז החסימה. 

"הימין לא יסלח לבנט, סמוטריץ׳ ופרץ אם לא יתאחדו לרשימה אחת" כך כתב בחשבון הטוויטר שלו. "שתי הרשימות עלולות ליפול מתחת לאחוז החסימה ויביאו לעליית שלטון השמאל".

https://twitter.com/netanyahu/status/1213486872548270080 

על פי הסקר שפורסם כאן, נתניהו מתחיל להגדיל את הפער בינו לבין כחול לבן אבל גוש הימין מתחזק. במידה והבית היהודי והאיחוד הלאומי מתאחדים צפויים להם 7 מנדטים והימין החדש ל-6 מנדטים, אך טרם הגיעו ל-61 מנדטים ללא ישראל ביתנו.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן