ליברמן: מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של נתניהו

אביגדור ליברמן תוקף את החלטתו של נתניהו לבקש חסינות ואומר "הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו זה קואליצית חסינות". מפלגת העבודה תקפה גם היא את ההחלטה

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 01/01/20 20:22 ד בטבת התשפ

ליברמן: מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של נתניהו
יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

יו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן מגיב לנתניהו ואומר "עכשיו ברור מעבר לכל ספק. כל מה שעניין ומעניין את נתניהו זאת החסינות. עם זה הוא קם בבוקר, את זה הוא חי ונושם במשך היום ועם הוא הולך לישון. מדינת ישראל הפכה לבת ערובה של הבעיה האישית, פרטית של נתניהו.

"אותו לא מעניין לא שמאל, לא ימין, לא דתיים ולא חילוניים. הדבר היחיד שעומד לנגד עיניו זה קואליציית חסינות. כל השאר "בובה מייסס". אנחנו, "ישראל ביתנו", לא נהיה חלק מקואליציית החסינות. כולנו, פה אחד, נצביע נגד חסינות לנתניהו." הוסיף.

גם במפלגת העבודה תקפו את נאום נתניהו ואמרו "הכנסת היא לא עיר מקלט לחשודים בשוחד. נפעל להקמת ועדת כנסת כדי למנוע מתכנית ההמלטות של נתניהו לצאת לפועל."

אילן גילאון עצמו גם תקף את נתניהו ואמר "בקשת החסינות הייתה ברורה וידועה לכל מאז אותו ראיון. הוא הרי מסמיק אם הוא בטעות אומר אמת, וכפי שרואים פניו לא האדימו לשנייה. ‬‫לך הביתה נאשם, פשוט תלך, ושחרר אותנו מאחיזתך החונקת. אם לא באופן עצמאי, אז הבוחרים יראו לך את הדרך."

מנגד, ח"כ מיקי זוהר גיבה את החלטת נתניהו ואמר: "ההחלטה שרה"מ קיבל, הנכונה ביותר. רק אתם תקבעו מי ינהיג את מדינת ישראל ולא אף אחד אחר." גם ח"כ שלמה קרעי גיבה את נתניהו ואמר "ברור לכולם שמתנהל כאן מסע ציד כלפי רה"מ במטרה להפיל את שלטון הימין דרכו. אפילו בג"ץ לא התאפק וכינס דיון אנטי דמוקרטי בשאלה האם להקשיב לקול העם שרוצה את נתניהו או לא. בעת הזו, ראוי לדחות את הקץ ולא לאפשר הפיכה משפטית. ראוי להעניק חסינות לציבור ולהגן על נתניהו מפני השמאל, התקשורת והפרקליטות."

גם ח"כ מירי רגב גיבתה את נתניהו ואמרה "כשהאכיפה הבררנית בולטת, כשהרדיפה הפקידותית צועקת  - החסינות מתבקשת. נתניהו הוביל את המדינה לעשור הטוב בתולדותיה, אני בטוחה שהעם יבחר בליכוד בראשות נתניהו, ויתעלם ממפריחי הססמאות."

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן