בני גנץ נגד הליכוד: "הליכוד ימשיך עם נתניהו בדרך השחיתות"

יו"ר כחול לבן במסר נוקב נגד בחירת נתניהו לראשות הליכוד, "התנועה של ז'בוטינסקי ובגין שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום" וקובע שיש לצאת לדרך חדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/19 12:33 כט בכסלו התשפ

בני גנץ נגד הליכוד: "הליכוד ימשיך עם נתניהו בדרך השחיתות"
בני גנץ, צילום: אריאל עפרון

תוצאות הפריימריז לליכוד ממשיכות להביא תגובות משלל הקשת הפוליטית, כשכל אחד משליך גם על המצב הפוליטי בביתו שלו. כעת גם היריב הכי גדול של נתניהו, אחרי שהוסר איום סער, יו"ר כחול לבן,בני גנץ מגיב לבחירת נתניהו, אבל הפעם האצבע המאשימה היא לאר רק על נתניהו אלא על כל המפלגה.

"כפי שזה נראה את הליכוד ימשיך להוביל הנאשם נתניהו שמוביל את מדינת ישראל בדרך השחיתות" תוקף גנץ. "התנועה של ז'בוטינסקי ובגין שדיברו על עליונות המשפט, בחרה במנהיג עם שלושה כתבי אישום שמבקש למוטט את שלטון החוק ולהשיג לעצמו חסינות אישית, במקום לעסוק במה שחשוב לאזרחי ישראל".

אמנם עדיין גנץ מבין שכדי לבנות ממשלה ככל הנראה יצטרך את הליכוד וממשיך במסר האחדות, תוך הסתייגות מנתניהו: "הבחירות האלו מחייבות אותנו להציב תמונת מראה ל'מפלגת נתניהו' ולבחור באחדות, ממלכתיות ופיוס פנימי. מדינת ישראל צריכה לצאת לדרך חדשה, ולשם כך כחול לבן צריכה להשיג בבחירות הקרובות הכרעה ברורה שתחלץ אותנו מהפלונטר הפוליטי ומדרך השחיתות".