נתניהו ניצח בפריימריז: "נוביל את ישראל להישגים חסרי תקדים"

ראש הממשלה עם 72.5% מהקולות, ניצח בפער עצום את גדעון סער, ויהיה נציג הליכוד גם בבחירות לכנסת ה-23. ח"כ סער שוחח עם נתניהו וברך אותו על ניצחונו: "חברי ואני עומדים מאחוריך במערכה למען הצלחת הליכוד בבחירות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/12/19 00:55 כט בכסלו התשפ

נתניהו ניצח בפריימריז: "נוביל את ישראל להישגים חסרי תקדים"
נתניהו עם רעייתו וח"כ ברקת, צילום: ללא

''ניצחון ענק", אמר נתניהו עוד בטרם הושלמה ספירת הקולות. ''תודה לחברות וחברי הליכוד על האמון, התמיכה והאהבה. בעזרת השם ובעזרתכם, אני אוביל את הליכוד לניצחון גדול בבחירות הקרובות ונמשיך להוביל את מדינת ישראל להישגים חסרי תקדים''.

הקלפיות לבחירת יו"ר הליכוד, נסגרו אמש (ה') בשעה 23:00, ספירת הקולות תמו. והעידו על ניצחון מוחץ לנתניהו. סך כל הקולות מ-106 הקלפיות נספרו, והתוצאה שנתניהו זכה ב-72.5% תמיכה של מתפקדי הליכוד, פער עצום לעומת גדעון סער שהתמודד נגדו שזכה רק ל 27.5%.  

גדעון סער הודה לתומכים שפעלו למענו, ''תודה לחברים, למתנדבים, למצביעים הרבים. לכל מי שמאמין בדרך אליה יצאנו. גיליתם אמונה, אומץ-לב ונחישות. אני אוהב אתכם וגאה בכם''.

ח"כ סער, היום

ח"כ סער, היוםצילום: ללא


 

ח"כ גדעון סער הודה בהפסד וצייץ בחשבון הטוויטר שלו: "בכוונתי לברך את ראש הממשלה על ניצחונו בפריימריז. אני אומר בצורה הברורה ביותר חברי ואני עומדים מאחוריך להצלחת הליכוד בבחירות במרץ. בבתמודדות היתה חשובה מאין כמותה לליכוד ולאופיו הדמוקרטי. אני שלם לחלוטין עם ההחלטה להתמודד. זו היתה ההחלטה הנכונה. מי שלא מוכן לקחת סיכון למען בדרך בה הוא מאמין - לעולם לא ינצח". 

ראש הממשלה ייתן הצהרה לתקשורת על תוצאות הפריימריז היום (ו') בשעה 11:00 בבוקר.