סער הצביע בתל אביב: מאמין שניתן לחולל שינוי

המתמודד לראשות הליכוד, ח"כ גדעון סער הגיע להצביע בתל אביב ואמר לנוכחים כי הוא מאמין שהניצחון אפשרי. "אם לא נחולל שינוי, אנו מסתכנים בממשלה של יריבנו הפוליטיים"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 26/12/19 10:40 כח בכסלו התשפ

סער הצביע בתל אביב: מאמין שניתן לחולל שינוי
ח"כ גדעון סער, צילום: פלאש 90. אהרון קרון

חבר הכנסת גדעון סער הצביע היום בקלפי בתל אביב ועם צאתו אמר לנוכחים במקום: "אני מאמין שאנחנו יכולים לעשות שינוי ולהביא בשורה חדשה שעם ישראל מחכה לה. אנחנו יכולים לנצח ולצאת לדרך חדשה שתאפשר לנו להקים ממשלה חזקה ויציבה. אנחנו יכולים לחולל שינוי. אם לא נחולל אותו אנחנו מסתכנים בממשלה של יריבנו הפוליטיים תוך זמן קצר."

במקביל, ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר מוקדם יותר לעוקביו בטוויטר: "אחיי ואחיותיי מתפקדי הליכוד, כוחות אדירים ולא רק מזג האוויר, מנסים להשפיע עליכם להישאר בבית. בואו היום להצביע עבורי לראשות הליכוד. שנים אני פועל בשליחותכם למען המדינה האהובה שלנו. עכשיו אני מבקש את תמיכתכם. צאו היום להצביע עבורי כדי לתת תשובה מוחצת לשמאל ולתקשורת."

נזכיר כי הפריימריז לא החל כסדרו, לאחר טענות מצד מטה גדעון סער על כך שהתאפשרה הצבעה אסורה בחלק מהקלפיות, שנפתחו טרם הזמן החוקי. ח"כ יואב קיש טען כי משקיפי סער לא הורשו להיכנס לקלפיות אלו ושהדברים הועברו למנכ"ל הליכוד, שהנחה להכניס את משקיפי סער.