דיווח: הפריימריז בליכוד יתקיימו בחנוכה

הבחירות לראשות הליכוד, בהן צפויים להתמודד ראש הממשלה נתניהו וח"כ גדעון סער, צפויות להתקיים בתאריך ה-23.12, נר שני של חנוכה. ח"כ יואב קיש טען בתגובה כי הפריימריז יתקיימו שבועיים לאחר מכן, ב-6.1

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/12/19 18:05 יב בכסלו התשפ

דיווח: הפריימריז בליכוד יתקיימו בחנוכה
נתניהו וסער בימים יפים יותר, צילום: פלאש 90, מרים אליסטר

יש תאריך לבחירות בליכוד. אם לא יקרה אירוע דרמטי בזירה הפוליטית ביממה הקרובה, הכנסת תתפזר מחר בערב והמדינה תצעד לבחירות בפעם השלישית בתוך שנה. במפלגת השלטון נערכים אמנם ביטלו - שוב - את הפריימריז לרשימה, אך נערכים לקרב על ראשות המפלגה, שיתקיים בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לח"כ גדעון סער.

על פי דיווח הערב (ג') של יהודה שלזינגר בישראל היום, הפריימריז לראשות הליכוד יתקיימו ביום שני, ה-23.12. כ"ה בכסלו. נר ראשון של חג החנוכה. בהמשך דווח ב'מעריב' כי התאריך מקובל על ראש הממשלה נתניהו.

אך נראה שגם על תאריך זה, כמו בעניין הבחירות, יש חולקים. ח"כ יואב קיש, שהודיע כי יתמוך בגדעון סער, כתב בטוויטר כי מדובר במחטף, וכי הפריימריז יתקיימו שבועיים לאחר מכן, ב-6.1.

"לא יהיה" כתב קיש. "תאריך הפריימריז יהיה ה6.1 וזאת כדי לאפשר בחירות הוגנות ודמוקרטיות. תמיד הפריימריז נקבעים כשלשה שבועות לאחר החלטת המרכז בנושא. המטרה, לאפשר בדיקת ספר הבוחרים ותיקונים ולמנוע מחטף שיביא לטענות קשות הנוגעות ל"טיפול" בספר... עדכנו ביומנים".

יו"ר מרכז הליכוד, ח"כ חיים כץ, מסר: "אין כל סיכום על מועד הפריימריז".