לפיד למצביעי הליכוד: "אין דרך אחרת, פעם ב-20 שנה מותר לכם לבחור בפתק אחר"

מספר 2 בכחול לבן, ח"כ יאיר לפיד, יצא במסר ישיר למצביעי הליכוד, וקורא להם לא להצביע למפלגה שלהם. לפיד מבטיח כי "לא נחזיר את אוסלו, לא תהיה התנתקות שנייה, לא נפסיק להילחם באיראנים. ההבדל היחיד הוא שתהיה ממשלה שתעבוד בשבילכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/12/19 11:22 כז בכסלו התשפ

לפיד למצביעי הליכוד: "אין דרך אחרת, פעם ב-20 שנה מותר לכם לבחור בפתק אחר"
| יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

חבר הכנסת יאיר לפיד אמר היום (ד') בכנס מעריב לבוחרי נתניהו, לשנות את החלטתם הקבועה ולהצביע למפלגת כחול לבן. "פעם ב-20 שנה מותר לכם לבחור בפתק אחר, אין דרך אחרת להוציא את המדינה מהבוץ" קרא לפיד.

לפיד המשיך והבטיח: "לא נחזיר את אוסלו, לא תהיה התנתקות שנייה, לא נפסיק להילחם באיראנים. ההבדל היחיד הוא שתהיה ממשלה שתעבוד בשבילכם". זו לא הפעם הראשונה ביממה האחרונה שלפיד פונה אל מצביעי גוש הימין במסרים כנגד המפלגות שלהם. 

אמש לפיד החליף האשמות עם יו"ר הבית היהודי הרב רפי פרץ, לאחר שהאחרון האשים את מפלגתו שנמנעו הצבעה בוועדת הכספים על העברות תקציביות טיפול בעוטף עזה. הרב פרץ צייץ נגד לפיד בטוויטר "אל תטיפו לנו מוסר כשאתם פוגעים פגיעה אנושה בחינוך". בגובה ענה לו לפיד: "אם אתה לא עסוק מדי בחיבוקים עם חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין אני מציע שתתמקד בהעברת הכסף לחינוך המיוחד החרדי. גם הם בתחום אחריותך".