הרב רפי ולפיד בחילופי האשמות: "אל תטיפו לנו מוסר"

לאחר שכחול לבן נמנעו בהצבעה בוועדת הכספים, אמר שר החינוך: "אל תטיפו לנו מוסר כשאתם פוגעים פגיעה אנושה בחינוך ובילדי ישראל". לפיד השיב לו רפי: "אתה לא עסוק מדי בחיבוקים עם חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/12/19 22:29 כו בכסלו התשפ

הרב רפי ולפיד בחילופי האשמות: "אל תטיפו לנו מוסר"
| יו"ר יש עתיד, ח"כ יאיר לפיד, צילום: פלאש 90, תומר נויברג

לאחר שכחול לבן נמנעו בהצבעה בוועדת הכספים על העברות תקציביות טיפול בעוטף עזה, שר החינוך, הרב רפי פרץ הטיח בכחול לבן האשמות קשות וקרא ליו"ר כחול לבן, בני גנץ לעשות סדר במפלגתו

"‏ח״כ מיקי לוי שנשלח ע״י יאיר לפיד מנע היום בכנסת העברת כספים קריטיים ובניהם כסף לפסיכולוגים בעוטף עזה. אל תטיפו לנו מוסר כשאתם פוגעים פגיעה אנושה בחינוך ובילדי ישראל. קורא לבני גנץ לגלות אחריות על המפלגה שלו ולהעביר את הכספים בועדה בהקדם", צייץ הרב רפי בחשבון הטוויטר שלו.

יאיר לפיד בתגובה לא נשאר חייב ומהר להגיב: "‏השר פרץ, אם אתה לא עסוק מדי בחיבוקים עם חסידי הרוצח ברוך גולדשטיין אני מציע שתתמקד בהעברת הכסף לחינוך המיוחד החרדי. גם הם בתחום אחריותך. לא אתן שיפקירו ילדים עם צרכים מיוחדים".

נציין כי במהלך הדיון בועדה אושרו העברות בין המשרדים והגופים השונים בשנת התקציב 2019, וכן העברות עודפי תקציב בין השנים 2018 ל-2019, בהיקף של כ-4.627 מיליארדי שקלים. לצד כך עוכבו העברות למשרד האוצר, וכן למשרד החינוך והקצאת כוח אדם למשרד לביטחון פנים.