ליברמן לנתניהו: להפסיק לחפש תירוצים, ולפנות את חאן אל-אחמר

ליברמן תוקף את ראש הממשלה בעמוד הפייסבוק שלו, וטוען כי נתניהו אינו נאמן לאידיאולגיה הימנית. ליברמן משליך זאת בעקבות העיכוב בפינוי חאן אל אחמר: "לו נתניהו היה חושב במונחים של מנהיג לאומי, היה מפנה היום גם את חאן אל-אחמר"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/19 17:28 כה בכסלו התשפ

ליברמן לנתניהו: להפסיק לחפש תירוצים, ולפנות את חאן אל-אחמר
אביגדור ליברמן, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

המתקפות נגדנתניהו בנושא, פינוי חאן אל-אחמר, ממשיכות. לאחר שיריבו של נתניהו לראשות הליכוד גדעון סער כבר יצא נגד ראש הממשלה, כעת מצטרף אליו יו"ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.  ליברמן, פרסם הערב (ב') פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, ובו הוא דורש מנתניהו להפסיק להתעכב ולפנות את חאן אל-אחמר.

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=2956186794394249&id=178433145502975

בפוסט, ליברמן טוען כי נתניהו בכלל כבר לא נאמן להאידאולגיה הימנית, ומונה את המקרים בהם סטה נתניהו, לטענתו. "לו נתניהו היה חושב במונחים של מנהיג לאומי, היה מפנה היום גם את חאן אל-אחמר וגם הורס מבנים בלתי חוקיים של חמולת נוואג'עה הפלשתינית ליד הישוב סוסיא בדרום הר חברון".

ממשיך ליברמן: "אצל נתניהו זה מהלך שחוזר על עצמו וגורם לנו להפסיד בכל מצב. נתניהו שהצביע בעד גרוש יהודים מגוש קטיף, הבטיח לפני בחירות 2009 למוטט את שלטון החמאס והיום מנסה לקנות שקט בכסף קטרי באמצעות תשלום דמי פרוטקשן לארגון טרור".

"אנחנו לא שוכחים את ההתנצלות שלנו בפני ארדואן בפרשת המרמרה, במטרה לשמור על היחסים הטובים בניגוד לדעתי ובפועל,  שום דבר לא השתנה" ממשיך ליברמן. ומסיים בקריאה לנתניהו
""אני קורא לראש הממשלה נתניהו להתעשת, להפסיק את הספינים ולהפסיק לחפש תירוצים מה לא לעשות, ולקבל החלטה מיידית לפנות את חאן אל-אחמר והמבנים ליד סוסיא".