הותר לפרסום: יוסף נהרג בתאונת האוטובוס

יוסף קהלני, בן 79 מפתח תקווה, הוא אחד ההרוגים בתאונת האוטובוס בקו 947. בתו סיפרה: "אמא חיכתה לו, כדי להדליק נרות חנוכה". קשיים בזיהוי ההרוגות הנוספות בתאונה

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/12/19 13:06 כה בכסלו התשפ

הותר לפרסום: יוסף נהרג בתאונת האוטובוס
יוסף קהלני ז"ל עם אשתו שתבדל"א, צילום: באדיבות המשפחה

ברוך דיין האמת. הותר לפרסום כי אחד ההרוגים בתאונה הקטלנית אמש (א') בצומת בדק, ליד נתב"ג, הוא יוסף קהלני, בן 79, תושב פתח תקווה. יוסף הותיר אחריו אישה ושלוש בנות; איריס, אורנה ודקלה, וכן 14 נכדים. הלווייתו תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין סגולה.

בתו של יוסף, איריס סאייס, ספדה לו: "אבא מדהים שלי, איש טוב לב, איש צעיר ברוחו, כל היום עשה מצוות, נתן, באמת לא מגיע לו ללכת בנסיבות כאלה, לבד. צערי. אמא חיכתה לו להדליק נרות, הסתכלה מהחלון, היא אמרה לי שהיא מחכה לו. היא לא ידעה שבאותו הרגע הנר שלה כבה. הוא מת, ואין בי כעס והאשמות. היום זה אנחנו, מחר זה משפחות אחרות. כולם יודעים, וזה קורה. זה נורא, והיום זה תפס אותנו".

על ליל אמש סיפרה: "חזרתי אתמול ב-22:00 ומשהו. חיכו לי שוטר ועובדת סוציאליות. יצאנו מהמעלית ולבי נפל כי יש לי ארבעה ילדים. לא חשבתי שקרה משהו לאבא לרגע. הוא מלא חיים, הוא ומוות זה לא הולך ביחד. הוא אמר לי 'זה אבא שלך'".

תאונת אוטובוס ליד נתב"ג

תאונת האוטובוס, אמשצילום: תיעוד מבצעי מד"א

על הקשר של אביה עם הנכדים סיפרה: "בכל שיחת טלפון שאל לשלום הילדים. אמא של חברה שלי נפטרה, הוא לא הכיר אותה, הוא בא לכל השבעה. הוא בא באוטובוס, לא מתבכיין. לא שמעתי אותו אומר כואב לי, לא מגיע לו ללכת ככה".

שלוש נשים נוספות נהרגו בתאונה הקטלנית, ובמכון לרפואה משפטית התקשו הבוקר בזיהוי הגופות. הנהג, בן 44, תושב חיפה, שנפצע בעצמו באורח בינוני, חשוד בגרימת מוות ברשלנות ובנהיגה בקלות דעת. מעצרו הוארך הבוקר עד יום חמישי, ולאחר מכן ישוחרר למעצר בית.