בן גביר: "יש גזענות בבית היהודי"

יו"ר עוצמה יהודית מגיב לסערות בקרב פעילי הבית היהודי שיצאו נגד האיחוד של מפלגת עוצמה לישראל לבית היהודי. בן גביר טען שהדבר נובע בעיקר מגזענות: "לא מתאים להם כורדי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/12/19 15:05 כד בכסלו התשפ

בן גביר: "יש גזענות בבית היהודי"
איתמר בן גביר, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

אחרי שאמש (שבת) התכנסו סגני ראשי הערים ויושבי ראשי הסניפים בבית היהודי למפגש טעון במהלכו הם גיבשו את החלטתם לגבי מהלך האיחוד בין הבית היהודי לעוצמה יהודית ללא ידיעתם. ודרישתם שעל היו"ר הרב רפי פרץ להביא את הסכם האיחוד עם עוצמה להצבעה במרכז המפלגה. התראיין יו"ר עוצמה יהודית עו"ד איתמר בן גביר לגלי צה"ל.

כשנשאל לגבי היחס העוין שמקבל יו"ר הבית היהודי מראשי הסניפים, על החלטותיו האחרונות ועל ההתנגדות שלהם לחיבור עם מפלגתו של בן גביר השיב: "יש במפלגה קולות של חוסר קבלת האחר, כאלה שלא מתאים להם שפרץ מרוקאי ושההורים שלי מכורדיסטן".

נציין כי חתימת ההסכם בין הרב רפי לעוצמה יהודית הגיע לאחר כשבתוך הבית היהודי היו מספר יוזמות למיזוג עם האיחוד הלאומי ופתיחת המועמדות על תפקיד היו"ר. חתימת ההסכם הפתיעה מכוון שבסבב הבחירות הראשון הריצה עם עוצמה יהודית היתה כבלוק טכני ואילו הפעם זו ריצה משותפת ולכן ישנה התנגדות נחרצת בקרב הפעילים.

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן