פוטין מביע תמיכה בטראמפ: "ממציאים סיבות להדיחו"

בעקבות הצבעת בית הנבחרים להדיח את דונלד טראמפ מהנשיאות, יוצא נשיא רוסיה להגנתו ומאמץ את הטענות, שהדמוקרטים ממצאים טענות כנגד הנשיא הרפובליקני

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/12/19 15:23 כא בכסלו התשפ

פוטין מביע תמיכה בטראמפ: "ממציאים סיבות להדיחו"
נשיא ארה"ב, דונלד טראמפ, צילום: shutterstock

נשיא רוסיה ולדימיר פוטין מתייצב היום (ה') לצד הנשיא דונלד טראמפ, פוטין טוען כי הדמוקרטים שהצביעו להדחת הנשיא בבית הנבחרים הביאו האשמות "מומצאות". פוטין אמר את הדברים במהלך מסיבת העיתונאים השנתית אותה הוא עורך בכל סוף שנה, פוטין גם ציין שלמרות ההצבעה אין זה יהיה הסוף של כהונת טראמפ.

פוטין מבקר את הדמוקרטים, שהם אינם מכירים בהפסדם ב-2016, ולכן מחפשים דרכים אחרות להדיח את הנשיא הרפובליקני ממעמדו. "זה לא סביר שהם ידיחו מהשלטון נציג של מפלגת בהתבסס על מה, שלדעתי, הן סיבות ממוצאות" אמר פוטין. ממשיך הנשיא ומוסיף שהרפובליקנים שבסנאט: "לא צפויים להדיח נבחר מהמפלגה שלהם, על בסיס מה שנראה לי כסיבה לא סבירה באופן מוחלט".

הטענות שעל פיהן בית הנבחרים הדיח את טראמפ, קשורות גם הן לנשיא רוסיה עצמו. האשמה היא שפוטין התערב  בבחירות ב-2016 בארה"ב, כך טענו כל סוכנויות המודיעין בארה"ב. טראמפ הפך לנשיא השלישי בהיסטוריה האמריקאית שמודח ע"י בית הנבחרים, אך כצפוי ההדחה תיעצר בסנאט שרובו רפובליקני. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן