סער עותר לבית הדין של הליכוד: הציבו מצלמות בקלפיות

לאחר שועדת הבחירות בליכוד סירבה להציב מצלמות כדי למנוע חשש לזיופים, מטהו של סער עותר לבין הדין של המפלגה ומביא לראיה את הציטוטים של נתניהו מהבחירות הכלליות לכנסת

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/12/19 09:56 יט בכסלו התשפ

סער עותר לבית הדין של הליכוד: הציבו מצלמות בקלפיות
ח"כ גדעון סער, צילום: פלאש 90. אהרון קרון

מטהו של גדעון סער עותר לבית הדין של הליכוד בטענה שהמפלגה מסרבת להציב מצלמות בספירה בקלפיות, בניגוד לעמדת המפלגה עצמה לפני הבחירות האחרונות לכנסת.

אתמול (ב') סירבה ועדת הבחירות בליכוד להציב מצלמות כדי למנוע חשש לזיופים, סער עתר מייד לבית הדין כאשר בטיעונים ישנם ציטוטים מפי ראש הממשלה נתניהו על החשיבות של מצלמות כדי להבטיח את טוהר הבחירות: "יש מצלמות בכל סופרמרקט וקופת חולים, אנחנו רוצים גם בקלפיות", הסביר נתניהו לפני חודשים ספורים לקראת הבחירות לכנסת. 


להורדת הקובץ

סער טוען כי הבקשה לא תהווה מעמסה כלכלית על תנועת הליכוד: "מהות הבקשה היא כי יהא באפשרות המשקיפים מטעם המועמדים בבחירות המקדימות לצלם את תהליך ספירת קולות – תוך שמירה על זכות הבוחרים לחשאיות ההצבעה".

אמש השיק סער את קמפיין הבחירות בכנס פעילים גדול באור יהודה ותקף את ראש הממשלה בנאומו: "כל אדם מבין שאין כל סיכוי שנתניהו ירכיב ממשלה חדשה אחרי הבחירות ב-2 במרץ. חייבים לחולל בשבוע הבא שינוי בהנהגת הליכוד".