דיווח: ציפי לבני מגששת דרכה למפלגת כחול לבן

על פי דיווח ראשוני, ציפי לבני, שרת המשפטים לשעבר, רוצה לחזור למערכת הפוליטית דרך מפלגת כחול לבן ואף שלחה נציגים מטעמה לבדוק היתכנות למהלך שכזה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/12/19 16:35 יז בכסלו התשפ

דיווח: ציפי לבני מגששת דרכה למפלגת כחול לבן
צילום: ציפי לבני

האם חברת כנסת ציפי לבני בדרך למפלגה חדשה? על פי פרסום בישראל היום, חברת הכנסת לשעבר, שחוותה פרידה מכוערת מאבי גבאי, מתכננת חזרתה לחיים הפוליטיים. אל הפרסום מצטרף דיווח על כך שבמפלגתו של גנץ הביאו תרעומת על כך שאין ייצוג הולם לנשים ברשימה, וייתכן כי צירוף ליבני עומד על הפרק אצל ראשי המפלגה.

ציפי לבני כיהנה בעבר כשרת המשפטים, שימשה חברת כנסת מטעם הליכוד וקדימה והיתה קרובה לראשות הממשלה בעבר כאשר התמודדה יחד עם בוז'י הרצוג במסגרת מפלגת המחנה הציוני מול הליכוד, בבחירות בהן הפסידו השניים בסופו של דבר. 

הדיווח מגיע לאחר שגורם המעורה בפרטים סיפר כי לבני בוחנת אפשרות להציע עצמה כמועמדת לרשימת כחול לבן. על פי אותו גורם לבני אף שלחה בימים האחרונים את מקורביה כדי לבדוק את השטח בעבורה במפלגה מתוך מטרה לבדוק היתכנות למהלך שכזה. בסביבתה של לבני נמסר כי "היא מוכנה ורוצה לחזור לחיים הפוליטיים במלוא העוצמה ובעקבות מערכות הבחירות השלישית, היא רואה בכחול לבן מפלגה בעל פוטנציאל להשתלב בה".