חוטובלי: "הודעתי לסער שאתמוך בנתניהו"

לאחר שגדעון סער אמר שחברי כנסת נוספים יביעו תמיכה בו, ח"כ ציפי חוטובלי הבהירה שתתמוך בנתניהו בפריימריז של הליכוד

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/12/19 20:08 יג בכסלו התשפ

חוטובלי: "הודעתי לסער שאתמוך בנתניהו"
סגנית השר חוטובלי, צילום: דוברות משקד החוץ

חברת כנסתציפי חוטובלי (ליכוד) התראיינה לערוץ 13 ואמרה כי הודיעה לח"כ גדעון סער שתתמוך בראש הממשלה בנימין נתניהו בפריימריז של הליכוד. סער, שמתעתד להיאבק עם נתניהו על ראשות המפלגה הודיע אמש (ג') כי בכוונתו להתמודד בכדי לנצח, אך הוא איבד את תמיכתה של חוטובלי.

הודעה של חוטבלי מגיעה בעקבות הראיון שהעניק סער לרשת ב', בו אמר שבימים שלאחר ההכרזה על הפריימריז, חברי כנסת נוספים במפלגה יביעו את תמיכתם בו בכלי התקשורת. 

בתוך כך, יואב קיש ומיכל שיר הם חברי הכנסת היחידים של המפלגה שהודיעו כי יתמכו בסער, ויצאו נגד בכירי המפלגה. ח"כ קיש הסביר את החלטתו לצאת נגד יו"ר המפלגה המכהן, נתניהו: "נבחרתי כדי לשמור על עם ישראל וארץ ישראל. לצערי אנחנו הולכים בעיניים פקוחות לבחירות שלישיות בהן יש סיכוי ממשי שממשלת שמאל תעלה ותמיט עלינו אסונות כדוגמת הסכם אוסלו. אני סומך על גדעון סער שיידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל, לנצח את השמאל בבחירות ולהוביל את השינויים הנדרשים במערכת אכיפת החוק. תומך במי שיציל את מדינת ישראל ממשלת שמאל - גדעון סער". 

במקביל, לאחר שמועות בימים האחרונים כי נתניהו מנסה למנוע קיום בחירות לראשות מפלגתו, אמר אמש (ג') ראש הממשלה כי הוא בטוח שינצח בפריימריז של הליכוד במידה ויתקיימו. בהודעה שפורסמה מטעם לשכת נתניהו נאמר: "ראש הממשלה לא פועל נגד הפריימריז. אם יוחלט על בחירות כלליות יהיו פריימריז לראשות הליכוד וראש הממשלה נתניהו ינצח בגדול".