ח"כ קיש תומך בגדעון סער: "יידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל"

לאחר ראשי ערים וראשי סניפים בליכוד, ח"כ יואב קיש הודיע כי הוא תומך בגדעון סער לתפקיד יושב ראש הליכוד: "תומך במי שיציל את מדינת ישראל ממשלת שמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/19 21:21 ט בכסלו התשפ

ח"כ קיש תומך בגדעון סער: "יידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל"
ח"כ יואב קיש, צילום: פלאש 90. מרים אלסטר

לאחר ראשי עיריות וראשי סניפים בליכוד שהביעו תמיכה בסער, ח״כ יואב קיש הודיע הערב (שבת) בדף הפייסבוק שלו: ״החלטתי לשנות את דעתי: אני אתמוך בגדעון סער לראשות הליכוד״. 

קיש, שהתמודד על ראשות סיעת הליכוד לפני מספר שבועות, אך הפסיד לח"כ מיקי זוהר, הסביר כי הוא תומך בסער כי, לטענתו, שלטון הימין בסכנה: "נבחרתי כדי לשמור על עם ישראל וארץ ישראל. לצערי אנחנו הולכים בעיניים פקוחות לבחירות שלישיות בהן יש סיכוי ממשי שממשלת שמאל תעלה ותמיט עלינו אסונות כדוגמת הסכם אוסלו. אני סומך על גדעון סער שיידע להוביל את המחנה הלאומי במדינת ישראל, לנצח את השמאל בבחירות ולהוביל את השינויים הנדרשים במערכת אכיפת החוק. תומך במי שיציל את מדינת ישראל ממשלת שמאל - גדעון סער". 

נזכיר כי גם ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן, הביע תמיכה בקיום פריימריז לראשות הליכוד וציין כי גדעון סער הוא מנהיג "ראוי וערכי". 

מחר (א') יתכנס מרכז הליכוד להצביע על ההחלטה לקיים פריימריז לרשימת הליכוד או להקפיא את הרשימה הקודמת, אולם ההחלטה בדבר הבחירות לראשות המפלגה נדחו עד לאחר שיוכרזו רשמית הבחירות השלישיות ותתפזר הכנסת ה-22.