ליברמן מגיב לנתניהו: ממשלה צרה - צרה למדינת ישראל

לאחר שנפגש עם ראשי ערים מהליכוד, דחה יו"ר ישראל ביתנו את קריאתו של נתניהו לכניסה לממשלה ללא כחול לבן: "ממשלה צרה לא תוכל להתמודד עם האתגרים העומדים על הפרק"

חדשות כיפה משה סלע, חדשות כיפה 09/12/19 20:48 יא בכסלו התשפ

ליברמן מגיב לנתניהו: ממשלה צרה - צרה למדינת ישראל
ח"כ אביגדור ליברמן, צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

יו"ר מפלגת ישראל ביתנו, ח"כ אביגדור ליברמן נפגש הערב (ב') עם ראשי ערים מהליכוד, במסגרת הניסיונות במפלגה למנוע בחירות, ולצרף את ליברמן בחזרה לליכוד. לאחר הפגישה אמר ליברמן כי איננו מתכוון להיכנס לממשלה צרה בראשות נתניהו, שקרא לו אחר הצהריים "להתעשת", ולהיכנס לממשלה כזו.

בפתח הפגישה אמר ליברמן כי "ממשלה צרה - צרה לישראל". לדבריו, ממשלה כזו תתקשה להתמודד עם האתגרים של המדינה: "המצב הנוכחי מחייב קבלת החלטות דרמטיות ולכן חייבים הסכמה לאומית רחבה, קודם כל בכנסת".

עוד הוסיף יו"ר ישראל ביתנו: "מתחילת מערכת הבחירות עמדתי על כך שחייבת לקום ממשלת אחדות ואין בילתה. למרות שזכיתי להצעות מרחיקות לכת, כולל תפקיד מ"מ רה"מ, שר הביטחון, שני תיקי שרים נוספים, כל ועדה בכנסת שנרצה ותקציבים, אמרתי שאצלנו מילה זו מילה ואנחנו לא נפר את התחייבויותינו לבוחר. אנחנו לא מחליפים עקרונות בכיסאות, גם אם מדובר בכיסא הכי מרופד".

ליברמן סיים ואמר כי הוא בטוח ש"ללא קשר לממשלה כזו או אחרת, ישראל ביתנו וראשי הערים יוכלו לשתף פעולה גם בעתיד לטובת כל אזרחי מדינת ישראל".