מאות ליוו את תמר פניגשטיין בדרכה האחרונה: "איך לא היינו שם לעזור לך?"

תמר פניגשטיין, שנלכדה בין קרנות הרכבת הקלה, הובאה למנוחות בבית העלמין ירקון. אביה ספד לה: "אני מבקש את מה שתמר הייתה רוצה - שהאהבה תנצח, תאהבו אחד את השני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/12/19 16:58 ו בכסלו התשפ

מאות ליוו את תמר פניגשטיין בדרכה האחרונה: "איך לא היינו שם לעזור לך?"
צילום: פלאש 90

כ-300 בני אדם הגיעו היום (ד') לקחת חלק בהלווייתה של תמר פניגשטיין ז"ל, בת השרות הצעירה שנלכדה אמש בין קרונות הרכבת הקלה בירושלים ונמחצה למוות, שהובאה למנוחות בבית העלמין ירקון.  היא הותירה אחריה את הוריה, שלוש אחיות ואח אחד.

אביה משה ספד לה בדמעות: "היא תמיד הייתה שמחה, התגברה על קשיים ונלחמה בכל כוחה לסיים את לימודיה. היה לה כוח רצון מטורף, היא כל כך שמחה כשהתקבלה לשירות הלאומי. כל המטופלות במחלקה רצו אותה. אני מבקש את מה שתמר הייתה רוצה - שהאהבה תנצח, תאהבו אחד את השני".

צילום: פלאש 90

האח אבינועם ספד לה: "אחותי היקרה. איך? למה?| איך לא היינו שם לעזור לך? תמר אני אוהב אותך. כששאלו אותי איך זה להיות בין אחיות אמרתי שאני אוהב אתכן כמו אחים שלי. כאב לך. איך לא היינו שם כדי לעזור לך. תמיד היו סביבך אנשים, גם ברגעים האחרונים היית עם חברות. תמר, אהבנו אותך. לא מכיר אדם אחד שהסתכל עליך בעין רעה. כולם הסתכלו עליך בעין טובה. איך עוברים דבר כזה בלעדיך? איך נצליח? תשלחי לנו כוחות שנוכל להמשיך, לשמור על אבא ואמא לחזק אותם. תני לנו כוחות לשמור על הבית. אני מבקש שכל מי שייצא מפה ייקח על עצמו לשמוח יותר לחייך יותר, לשמח אחרים, כמו שתמר הייתה עושה. שכל אחד מאפיינים של תמר איתו הלאה".