תמר נהרגה בתאונה ברכבת הקלה: "חיוך גדול ולבביות"

הותר לפרסום כי תמר פניגשטיין, בת שירות לאומי מפתח תקווה, היא ההרוגה בתאונת הרכבת הקלה בירושלים: "חיוך גדול ולבביות אפיינו אותה". הלוויתה תתקיים בשעה 15:00 בבית העלמין ירקון

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 04/12/19 09:18 ו בכסלו התשפ

תמר נהרגה בתאונה ברכבת הקלה: "חיוך גדול ולבביות"
תמר פניגשטיין ז"ל, צילום: המרכז הרפואי שערי צדק

הותר לפרסום כי ההרוגה בתאונת הרכבת הקלה הלילה (ד') בירושלים היא תמר פניגשטיין, בת שירות לאומי בת 19 מפתח תקווה. הלוויתה תתקיים בשעה 15:00 אחר הצהריים בבית העלמין ירקון.

חברתה של תמר סיפרה לחדשות כיפה על האישיות שהיתה: "כשאומרים תמר פניגשטיין אני נזכרת בצחוק האדיר שלה, היה לה צחוק מתגלגל וחזק. היא הייתה ילדה מתוקה, תמיד רוצה לעזור, מצחיקה וכיפית. זה פשוט בלתי נתפס שזה מה שקרה".

מהאגודה להתנדבות נמסר כי תמר התחילה השנה את שנת השירות שלה במחלקת הנשים בבית החולים שערי צדק בירושלים. "האגודה שולחת תנחומים למשפחה, תלווה אותה ותתמוך במתנדבות השירות נפגעות החרדה שצפו בתאונה המחרידה".

ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות, סיפר: "תמר התחילה את שנת השירות שלה לפני כשלושה חודשים בבית החולים שערי צדק, ובעזרת החיוך הגדול והלבביות שאפיינה אותה האירה את המקום. בתקופה קצרה הספיקה תמר לבלוט ולתרום רבות, וכולנו מזועזעים מהתאונה המחרידה שבה מצאה את מותה הלילה בגיל 19. אנו המומים מכאב ושולחים את תנחומינו למשפחת פניגשטיין. נעשה הכל כדי לסייע וללוות את המשפחה וכדי לתמוך במתנדבות השירות האחרות ששירתו עם תמר יחד עם הצוות המסור של שערי צדק".

מבית החולים שערי צדק נמסר: המרכז הרפואי שערי צדק כואב את מותה של תמר פניגשטיין בת ה-19, שהתנדבה לשירות הלאומי במחלקת נשים בשערי צדק. תמר ראתה שליחות בהתנדבות ובסיוע למטופלות וסייעה להן רבות, בתמיכה ובנתינה גדולה ותמיד בחיוך גדול.
מנכ"ל המרכז הרפואי שערי צדק, פרופ' עופר מרין: "בשם משפחת עובדי ומתנדבי שערי צדק אנו שולחים תנחומים למשפחת פניגשטיין. תמר האירה באישיותה את כל מי שפגשה וטיפלה והיא תחסר מאוד לצוות ולמטופלות במחלקת הנשים. עם היודע האסון צוותים מקצועיים וטיפולים משערי צדק מעניקים תמיכה וטיפול לכל בנות השירות הלאומי ואנו נמשיך ונלווה אותן ככל שיידרש".

מתנדבי זק"א במקום האסון

מתנדבי זק"א במקום התאונה הקטלנית צילום: זק"א

איילת כהן, מנהלת שירות המתנדבים והשירות הלאומי בשערי צדק מספרת על תמר: "תמר הייתה בחורה חייכנית ושמחה, שכבר בפגישה הראשונה איתה מתחברים אליה בקלות. תמר הייתה נכונה לכל משימה ואהבה מאוד את השירות ואת הקשר האישי למטופלות. זוהי אבידה גדולה עבורנו וטרגדיה בלתי נתפסת. כינסנו את כל בנות השירות ונעניק להן את כל התמיכה והליווי כדי להתגבר יחד על מותה של תמר".

מהשירות הלאומי נמסר: "רשות השירות הלאומי- אזרחי מרכינה ראשה, עם היוודע מותה הטרגי של בת השירות, תמר פניגשטיין, בתאונה המחרידה אמש בירושלים. הרשות שולחת תנחומים למשפחת המנוחה ותעמוד בקשר רציף עם המשפחה לסיוע ולתמיכה בכל שניתן".

תמר ז"ל היא בתו של משה פרלשטיין, מנכ"ל ישיבת בני עקיבא בגבעת שמואל, שפרסמה הודעת תנחומים: "הישיבה המומה ודואבת לשמע הבשורה הנוראה על מותה הטרגי של תמר פניגשטיין בתם של מנכ"ל הישיבה היקר משה פניגשטיין ורעייתו נועה. בית ישיבת בנ"ע גבעת שמואל שולח את תנחומיו העמוקים למשפחה".

שר החינוך הרב רפי פרץ כתב: "הלב כואב ודואב. התבשרנו הבוקר על תאונה ראשונה מסוגה בה נהרגה הולכת רגל ברכבת הקלה בירושלים. הנערה ההרוגה, תמר פניגשטיין עשתה את השירות הלאומי שלה בבי"ח שערי צדק בהמון חמלה. מכיר באופן אישי את המשפחה היקרה. שוחחתי עם ירון לוץ, מנכ"ל האגודה להתנדבות, וחיזקתי את ידיו בשעה קשה זו. אין מילים שינחמו על האבדה הזו. שולח את תנחומי להורים משה ונועה ולמשפחה כולה".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן