סמוטריץ' לשר אוחנה: אל תכנע לתכתיבי מנדלבליט

בצל העימות סביב מינויו של פרקליט המדינה החדש, שר התחבורה טען כי הדרישה של היועמ"ש ששר המשפטים לא יכתיב מי יהיה הפרקליט החדש היא:"לא חוקית, לא מוסרית ולא צודקת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/12/19 08:37 ה בכסלו התשפ

סמוטריץ' לשר אוחנה: אל תכנע לתכתיבי מנדלבליט
בצלאל סמוטריץ, צילום: ללא

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ' קרא לשר המשפטים,אמיר אוחנה, שלא להיכנע לגרישות של היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, ביטחס לזהותו של פרקליט המדינה החדש. 

"סרב להיכנע לתכתיביו הלא חוקיים, לא מוסריים, לא צודקים ולא דמוקרטיים של היועץ המשפטי לממשלה ולמנות לתפקיד ממלא מקום פרקליט המדינה את מי שהוא מוצא כמתאים ביותר לדעתו. אם בג"ץ יקפיא או יבטל את המינוי אז שלא יהיה פרקליט מדינה" צייץ שרהתחבורה בחשבון הטוויטר שלו.

כזכור אתמול (ב') פרסם אוחנה את רשימת המועמדים להחליף את פרקליט המדינה שי ניצן, שצפוי לסיים את תפקידו בשבועות הקרובים. מדובר ברשימה של חמישה מועמדים, כולם בכירים בפרקליטות המדינה או במשרד היועץ המשפטי לממשלה. 

היועמ"ש מנדלבליט הודיע כי המועמד המועדף עליו הוא שלמה (מומי) למברגר, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, ואף אמר בשיחות סגורות כי במידה והשר לא יקשיב לו הוא יסכל את המינוי בטענות משפטיות. 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן