בנט על הריסת בתי המחבלים: "דם יהודי אינו הפקר״

שר הביטחון בנט התייחס להריסת ארבעת בתי המחבלים, שרצחו את דביר שורק הי"ד: "לצערי, איננו יכולים להבטיח שלא יהיה עוד טרור, אך אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/11/19 08:41 ל בחשון התשפ

בנט על הריסת בתי המחבלים: "דם יהודי אינו הפקר״
בנט וכוכבי, צילום: דובר צה"ל

שר הביטחון נפתלי בנט התייחס הבוקר (ה') להריסת ארבעת בתי המחבלים שרצחו את דביר שורק הי"ד: "לצערי, איננו יכולים להבטיח שלא יהיה עוד טרור, אך אנו חייבים לגבות מחיר כבד מכל מי שמרים ידו על אזרח ישראלי. דם יהודי אינו הפקר"

ראש המועצה האזורית גוש עציון שלמה נאמן חיזק את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון: "פגיעה ממוקדת במחבלים וברכושם היא המינימום הנדרש למלחמה בטרור. התשובה האמיתית אמורה להיות ענישה קולקטיבית, גם לשולחיהם ולתומכיהם, שצריכה לבוא לצד  המשך הבנייה והרחבת ההתיישבות.  זוהי התשובה הניצחת לטרור שמשיגה את ההרתעה כלפי בני העוולה שבאים לפגוע בנו. המשוואה צריכה להיות פשוטה מי שמנסה להרוס בבית בישראל, ישראל תהרוס לו את הבית".

חברת הכנסת קטי שטרית (ליכוד) פנתה פעמיים לשר הביטחון, נפתלי בנט, מאז שנכנס לתפקיד, במטרה לזרז ולבצע הריסת בתי המחבלים: "עדיף מאוחר מאשר אף פעם. אני מברכת את שר הביטחון, על שנענה לפניותי להרוס את בתי המחבלים, וכן את כוחות הביטחון והמינהל האזרחי על הריסת בתי המחבלים, שהיו חלק מהחוליה שביצעה את פיגוע הדקירה, בו נפל דביר שורק ז"ל. הריסת בתי מחבלים הוכחה כיעילה והכרחית להפחתת הטרור ולהגברת ההרתעה הישראלית. בהזדמנות זו, אני קוראת למקבלי ההחלטות להרחיב את הריסת הבתים למחבלים ש"רק פצעו". בדרך זו, נגביר עוד יותר את ההרתעה הישראלית ונגרום להפחתת גלי האלימות ופיגועי הטרור".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן