צפו: אמילי עמרוסי לראש עיריית רמת גן: "מה שעשית זו כפייה חילונית"

בפאנל בכנס אילת לעיתונות בנושא הדתה, תקפה עמרוסי-הולנדר את ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן, ואמרה לו: "אמרת לתושבים שלך: לא מעניין אותי האמונות שלכם, לא מעניין אותי תפיסות העולם שלכם"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/11/19 19:31 יג בחשון התשפ

צפו: אמילי עמרוסי לראש עיריית רמת גן: "מה שעשית זו כפייה חילונית"
הפאנל בכנס העיתונות, צילום: יח"צ

בפאנל 'בין הדתה לחילון - השיח התקשורתי על צביונו של המרחב הציבורי', במסגרת כנס העיתונות המתקיים בימים אלו באילת, עסקו בין היתר בסערה לגבי שירת נשים שהביאה לביטול ההופעה שארגן הרב אלימלך פירר.

בפאנל אמרה עיתונאית "ישראל היום" אמילי עמרוסי-הולנדר לראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה-הכהן: "מה שעשית ביום העצמאות זו כפיה חילונית. אמרת לתושבים שלך: לא מעניין אותי האמונות שלכם, לא מעניין אותי תפיסות העולם שלכם, האישה הזאת תשיר. אני אכריח אתכם לשמוע אותה שרה. תחדד גם את דברי הרב עובדיה יוסף ותהיה הגון, ותגיד שמה שהבת שלו אמרה זה שהרב עובדיה לא ישב ושמע שירת נשים, אלא שאם אישה הייתה עולה - הוא לא היה יוצא. מלכתחילה הוא לא היה בא להופעה של ריטה או נערה ששרה עם נתן גושן".

עוד אמרה: "הרב עובדיה שמע שירת נשים דרך מכשירים, הוא לא ישב לשמוע אבל אם כבר נמצא או לא היה יוצא. אתה (כרמל שאמה-הכהן) מכריח את האזרחים והתושבים שלך לעמוד ביום העצמאות ולשמוע בכוח, בכפייה, שירת נשים. זה מה שאתה אומר".