בוטלה הרצאה של מוטי קידר במרכז רבין

מרכז רבין ביטל הרצאה של המזרחן, שטען כי לא יגאל עמיר הוא שרצח את ראש הממשלה המנוח. הרצאה נוספת של קידר ברעננה בוטלה אף היא. מרכז רבין: "כמו בכל שנה עולה לכותרות חולה פרסום הקונספירציה התורן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/11/19 12:12 ט בחשון התשפ

בוטלה הרצאה של מוטי קידר במרכז רבין
ד"ר מרדכי (מוטי) קידר, צילום: צילום מסך

פרשת מוטי קידר מסרבת להסתיים. לאחר שהמזרחן, המרצה באוניברסיטת בר אילן, אמר בעצרת תמיכה בראש הממשלה נתניהו כי לא יגאל עמיר הוא שרצח את יצחק רבין ז"ל, והציע תיאוריה משלו, והסערה שחוללו דבריו, הרצאותיו ברחבי הארץ מתבטלות.

בערוץ 7 פורסם כי מרכז רבין ביטל הרצאה שד"ר קידר אמור היה למסור מטעמו ליחידה צבאית, בנושא המצב במזרח התיכון. גם עיריית רעננה ביטלה הרצאה של קידר, שסירב להתייחס לדברים. 

ממרכז יצחק רבין נמסר כי "שוב, כמו בכל שנה לקראת יום הזכרון לרצח ראש הממשלה עולה לכותרות
חולה פרסום הקונספירציה התורן שקוצר את שבע דקות התהילה. 

"מרכז יצחק רבין לא יהיה חלק מהבמה הזו. מרכז רבין יתמיד בעמידה על משמר האמת והצדק, ישקוד על חיזוק הדמוקרטיה ושלטון החוק וימשיך להוות מרכז חינוכי שיעשה הכל כדי להנחיל את הצורך בהצבת גבולות למחלוקות, הסתה והפצת אנרכיה כדי שרצח ראש הממשלה יצחק רבין לפני 24 שנים על ידי הרוצח יגאל עמיר- יהיה הרצח הפוליטי האחרון במדינת ישראל".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן