תכירו: הלוגו חדש של פייסבוק

כחלק ממארג השינויים שפייסבוק מבצעת בתוכה, חשפה החברה לוגו חדש. שינוי הלוגו, לפי פייסבוק, מבשר את תפיסתה החדשה המבטיחה שקיפות גדולה יותר מול צרכניה

חדשות כיפה
ז בחשון התשפ
,
05 בנובמבר, 2019 9:58
הלוגו החדש

הלוגו החדשצילום: פייסבוק

בעקבות מדיניותה לשקיפות רבה יותר, פייסבוק הציגה לוגו צבעוני שמסמן את תחילת השינוי בחברה ובחברות הבנות שלה.

ביום שני הודיעה החברה על לוגו חדש לפייסבוק כדי להבדיל בין חברת  האם הארגונית לבין האפליקציות שלה, ופלטפורמת המדיות החברתיות שלה.

הלוגו, כיתוב המילה פייסבוק באותיות 'קפיטל' בגופן חדש, מתחלף בין כחול, ירוק וגוונים של סגול, אדום וכתום - כל הצבעים המייצגים את המותגים האחרים שלו: כחול לפייסבוק, ירוק ל- WhatsApp וסגול, אדום וכתום לאינסטגרם

המהלך מדגיש את מאמץ החברה לשקיפות מול הצרכנים לגבי היישומים שבבעלותם. סקר שנערך לאחרונה על ידי צוות החשיבה המפלגתי Pew מצא כי רק 29% מאמריקאים ענו נכון כי Instagram ו- WhatsApp נמצאים בבעלות פייסבוק.

"אנשים צריכים לדעת אילו חברות מייצרות את המוצרים שהם משתמשים בהם", כך 'פייסבוק' בפוסט בבלוג ביום שני.

החברה מתכננת להשתמש בלוגו החדש על מוצרים וחומרים שיווקיים בשבועות הבאים.

ביוני החלה החברה להוסיף את המילים "של פייסבוק" בכל האפליקציות שלה . בקרוב, בשפה זו יופיע גם הלוגו החדש.

מוקדם יותר השנה, החברה פרסמה תוכניות לבצע אינטגרציה בין  פלטפורמות ההודעות שלה, WhatsApp, Instagram ו- Messenger, ולמקד את מאמציה בנושא הפרטיות. זה כולל הצפנת תקשורת ומאפשרת למשתמשים לשלוח הודעות לאנשי הקשר שלהם באמצעות אחד משירותי הודעות שלה, במהלך שעושי לקבע את  הדומיננטיות של פייסבוק בשוק ההודעות לשנים הבאות.

 

 

עוד אין תגובות, היו הראשונים להגיב!
כתבו תגובה

המשך באמצעות

שכחתי סיסמה
אין לך שם משתמש באתר? צור חשבון

יצירת חשבון חדש

אני מאשר את תנאי השימוש באתר

x
בית המשפט העליון צילום: פלאש 90, יונתן סינדל

הרב שרלו: מערכת המשפט חיונית - אם יש בה אמון

קרא עוד