מתחילה לעבוד: שקד הגישה הצעת חוק לסיפוח גושי ההתיישבות

בצל הכישלון במו"מ הקואליציוני, יו"ר הימין החדש לא מבזבזת זמן והגישה הצעת חוק לסיפוח בקעת הירדן, גוש עציון ומעלה אדומים לישראל: "כרגע יש חלון הזדמנויות מדיני ונכונות מצד ארה"ב למהלך סיפוח שכזה, שלא יחזור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/11/19 14:34 ה בחשון התשפ

מתחילה לעבוד: שקד הגישה הצעת חוק לסיפוח גושי ההתיישבות
איילת שקד , צילום: פלאש 90

יו"ר הימין החדש, ח"כ איילת שקד, הגישה הבוקר הצעת חוק סיפוח אזורי בקעת הירדן, גוש עציון ומעלה אדומים.

"כרגע יש חלון הזדמנויות מדיני ונכונות מצד ארה"ב למהלך סיפוח שכזה, שלא יחזור", אמר שקד והוסיפה:  "לכן, אסור להסס או להמתין ולנצל לאלתר את חלון ההזדמנויות הזה ולהתחיל במהלך להחלת הריבונות על אזורים אלה. זו סיבה נוספת שאסור לגרור את מדינת ישראל לבחירות נוספות".

הצעת החוק כוללת החלת ריבונות על מעלה אדומים וכל יישובי המועצה האזורית גוש עציון, אפרת וביתר עילית, לרבות את אזורי המסחר והתעשייה, האתרים הארכיאולוגים, הכבישים, וכן כל יישובי בקעת הירדן והמועצה האזורית מגילות.

במקביל, ישנן שמועות רבות על המשך עתידה הפוליטי של שקד. על פי הפרסום בישראל היום, שקד בוחנת את האפשרות לחזור למפלגת הבית היהודי, ממנה נפרדה לפני פחות משנה לטובת הימין החדש, ולהתמודד על ראשות המפלגה מול הרב רפי פרץ. 

חברה למפלגה,נפתלי בנט, התייחס לשמועות על מצבה הפוליטי של שקד בראיון לרדיו ירושלים: "לא צפויה לעזוב את המערכת הפוליטית, ככל שידוע לך; היא לא עוזבת את הימין החדש , לא מתמודדת על ראשות הבית היהודי", ענה בנט:"נכון , להבנתי כן".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן