צעירי האיחוד הלאומי בקמפיין: "זכותי להיות דתי"

בתנועת הצעירים של המפלגה מחדשים את הקמפיין שהחלו בתקופת הבחירות, כמחאה נגד מה שהם מכנים: "השחרת והחרמת ציבורים שלמים בציבוריות הישראלית"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/19 18:09 ב בחשון התשפ

צעירי האיחוד הלאומי בקמפיין: "זכותי להיות דתי"
צמידי הקמפיין, צילום: צעירי האיחוד הלאומי

יותר מחודש אחרי שהבחירות הסתיימו החליטו צעירי האיחוד הלאומי לחדש בכל הכוח את קמפיין #זכותילהיותדתי אשר יצא לדרך בשבוע האחרון של מערכת הבחירות הסוערת.

בתקופת הבחירות פתחו צעירי האיחוד הלאומי בשיתוף עם צעירי הבית היהודי בקמפיין #זכותילהיותדתי בעקבות מה שכינו השיח הפוליטי הציבורי של גורמים בשמאל אשר היה נגוע בשנאה והסתה חריפה כנגד כל מה שמריח יהדות ומסורת. 
במהלך הקמפיין אף התעוררה סערה סביב פסיקת בית המשפט כנגד אירוע בהפרדה לציבור הדתי והחרדי, הופצו, לדבריהם, שקרים והאשמות כנגד פוליטיקאים בימין ואף הושחרו והוחרמו ציבורים שלמים תוך הבטחות להקמת ממשלה חילונית. 

במסגרת הקמפיין יצאו הצעירים באמירות ברורות של גאווה בהשתייכות לציונות הדתית ושומרי המסורת ותמיכה ברבני ישראל ובמוסדות הציונות הדתית, לצד אמירה ציבורית ברורה שהזכות לקיים את ההלכה היהודית במדינה היא בסיסית ואסור לאפשר לערער אותה על ידי מה שהם מכנים קומץ קטן של קיצוניים אנטי דתיים.

לאורך הקמפיין חולקו אלפי צמידים הנושאים את סלוגן הקמפיין בעשרות מוסדות ברחבי הארץ ונפתחו עמדות הסברה והוספת אור ואחדות בעם בין המגזרים השונים.

כעת עם הניסיונות להרכיב ממשלה ,בעקבות המשך מה שמכנים בצעירי האיחוד הלאומי, השיח נגד היהדות והחרמות של ציבורים שלמים על ידי אותם גורמים פוליטיים החליטו צעירי האיחוד הלאומי לחדש את הקמפיין ולהעלות הילוך. 
בשבועות הקרובים יחולקו מעל 6000 צמידים לעשרות מוסדות נוספים,  בנוסף לקיום יום עיון בכנסת בנושא הזהות היהודית של המדינה ועוד.

מנכ"ל האיחוד הלאומי, יהודה ולד, אמר בעקבות חידוש הקמפיין:  “אי אפשר שלא להתפעל לנוכח אלפי בני הנוער שלא מוכנים להשאר אדישים ומשמיעים קול יהודי ברור ולא מתנצל. העיסוק של בני הנוער בסוגיות ציבוריות בוערות ובמיוחד האחריות שהם חשים ביחס לזהותה היהודית של המדינה נותן רוח גבית חשובה ודורש מאיתנו לקחת אחריות ולשלב כוחות מול אתגרי התקופה".

נועם מלול, רכז צעירי האיחוד הלאומי אמר: "הקמפיין שצעירי האיחוד מובילים צומח מתוך ההסתה שחווה הציבור הדתי והמסורתי בשנה האחרונה, ציבור שמהווה את רוב העם במדינה. לעומת זאת אנו משמיעים אמירה חיובית והוספת אחדות עם רצון להראות לעם את הפנים היפות והאמיתיות של היהדות".