תנועת נשים לשלמה ארצי: "המופע לא מהווה הדרת נשים"

תנועת הנשים 'שוברות שוויון' פנתה לשלמה ארצי, על רקע הסערה סביב מופע ההצדעה של עמותת הרב פירר: "אנא קיים את האירוע כמתוכנן, הוא לא מהווה הדרת נשים"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 31/10/19 15:54 ב בחשון התשפ

תנועת נשים לשלמה ארצי: "המופע לא מהווה הדרת נשים"
שלמה ארצי, צילום: הדס פרוש, פלאש 90

נשות תנועת הנשים "שוברות שוויון" המורכבת מנשים חילוניות ודתיות מכל גווני החברה בישראל, שלחו היום (ה') מכתב לזמר שלמה ארצי במטרה לחזק את ידו בעיצומה של סערת ביטולי ההשתתפות של האמנים באירוע התרמה של הרב פירר, עקב הטענות להדרת נשים. במכתב הן ביקשו לקיים את האירוע כמתוכנן ו"שאהבה והחסד לא יסוגו מפני רוחות של פלגנות".

במכתב נכתב: "טענות רדודות אלה - חסרות שחר. העובדה שהרב פירר, יהודי שומר מצוות, מבקש לשמור על אורח חייו ולא לשמוע שירת נשים, אינה פוגעת כהוא זה בכבודן של נשים ובמעמדן. אנו לא מודרות ולא מושפלות כאשר אדם מבקש לקיים את דתו – דתן של מאות אלפי נשים בישראל, דתו של העם היהודי". 

עוד נכתב: "ביטול ההשתתפות באירוע בשל שמירת מצוות פוגע גם ברב פירר וגם בהמוני נשים וגברים בישראל, כאשר הוא פוסל את ערכיהם ואת אורח חייהם". 

ולסיכום כתבו הנשים: "אנו נדהמות לנוכח עזות המצח של ארגונים מסוימים לדבר בשם ציבור הנשים בישראל, ולשים בפיו ובלבו פגיעה שאינה קיימת. המציאות רחוקה מאותן טענות שווא". 

המכתב של שוברות שוויון לשלמה ארצי

המכתב של שוברות שוויון לשלמה ארציצילום: ללא