סערת מוטי קידר: חגי עמיר מבהיר כי אחיו רצח את רבין

תחת שם בדוי בפייסבוק, חגי עמיר מבהיר כי אחיו יגאל הוא רוצחו של ראש הממשלה ופירט לצורך כך את הפרטים הטכניים של ירי ההתנקשות

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/10/19 09:42 ב בחשון התשפ

סערת מוטי קידר: חגי עמיר מבהיר כי אחיו רצח את רבין
חגי עמיר, צילום: פלאש 90

חגי עמיר, אחיו של רוצח ראש הממשלה רבין יגאל עמיר, התייחס הבוקר (חמישי) לסערה בשל  נאומו של ד"ר מרדכי קידר, בהפגנת התמיכה בנתניהו.

תחת השם המשתמש הפיקטיבי עמנואל גולדשטיין, פרסם חגי עמיר פוסט פייסבוק בו  הבהיר כי אחיו, יגאל אכן ירה ברבין: "יגאל עמיר אכן ירה כדי לנטרל את רבין ולעצור את אוסלו. העובדות הן שרבין כלל לא הגיב לירי למרות שמדובר בכדורי הולופויינט שכוונו לעמוד השדרה ממרחק של חצי מטר לכל היותר, הוא חשב שיש איזו תקלה ולכן ירה עוד פעמיים. כל הירי היה במצב עמידה גם שלו וגם של רבין, מעבר לזה הוא לא יודע כלום", כך כתב חגי עמיר, שסייע לאחיו בתכנון הרצח.

"כשהתברר בשנים האחרונות שיש כל מיני מסמכים שמעידים על מעורבות של אחרים הוא הגיש בקשה למשפט חוזר שנדחתה בקש, ועכשיו עובדים על בקשה נוספת, אלה העובדות", כך עמיר בפייסבוק.

ד"ר מרדכי קידר טען בנאום שנשע בעצרת תמיכה בנתניהו לפני יומיים, כי לא יגאל עמיר הוא זה שהרג את ראש הממשלה המנוח יצחק רבין אלא אדם אליו התייחס בראשי התיבות י.ר