אחרי הסערה: בר אילן משעה את מוטי קידר

בעקבות דבריו של המזרחן, המרצה באוניברסיטה, על כך שלא יגאל עמיר הוא שרצח את רבין, בבר אילן מתנערים: "הנהלת בר אילן מגנה בכל תוקף את הדברים. אינם מייצגים את האוניברסיטה". מרכז יצחק רבין: "מאחלים רפואה שלמה לקונספירטור התורן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/10/19 13:43 א בחשון התשפ

אחרי הסערה: בר אילן משעה את מוטי קידר
אוניברסיטת בר אילן, צילום: ויקיפדיה, אוניברסיטת בר-אילן cc-by-sa

אוניברסיטת בר אילן גינתה היום (ד') את דבריו של המזרחן ד"ר מרדכי קידר, מרצה במחלקה ללימודי המזרח התיכון באוניברסיטה, שאמר אמש בהפגנת התמיכה בנתניהו כי לא יגאל עמיר הוא שרצח את יצק רבין ז"ל, וטען כי מי שהורה על הרצח הוא "פוליטיקאי מוביל".

בהודעת האוניברסיטה נמסר: "הנהלת בר אילן מגנה בכל תוקף את הדברים של ד"ר קידר. הדברים נאמרו על דעתו בלבד ואינם מייצגים את האוניברסיטה ואנשיה".

בנוסף, האוניברסיטה הודיעה כי השעתה את ד"ר קידר מייצוג האוניברסיטה, בכנס בדרום אמריקה אליו היה אמור לטוס בחודש הבא.

גם במרכז יצחק רבין הצטרפו לגינויים הרבים ומסרו: "שוב, כמו בכל שנה לקראת יום הזכרון לרצח ראש הממשלה עולה לכותרות חולה פרסום הקונספירציה התורן שקוצר את 7 דקות התהילה.
מאחלים לו רפואה שלמה.

"מרכז רבין יתמיד בעמידה על משמר האמת והצדק, ישקוד על חיזוק הדמוקרטיה ושלטון החוק וימשיך להוות מרכז חינוכי שיעשה הכל כדי להנחיל את הצורך בהצבת גבולות למחלוקות, הסתה והפצת אנרכיה כדי שרצח ראש הממשלה יצחק רבין לפני 24 שנים יהיה הרצח הפוליטי האחרון במדינת ישראל".

ראש הממשלה נתניהו התנער מוקדם יותר מדבריו של קידר וכינה אותם "דברי הבל".