פרשת הטונה ב'ארומה': הנפגעת תובעת פיצוי בגובה חצי מיליון שקלים

 שירי פורר, שאושפזה בשבוע שעבר לאחר שאכלה סלט טונה בסניף "ארומה", מאיימת היום (רביעי) בתביעה נגד רשת המזון בעקבות הנזק שנגרם לה כתוצאה מהמקרה. במכתב מעורך דינה, היא דורשת פיצויים של כחצי מיליון שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/10/19 20:59 כד בתשרי התשפ

פרשת הטונה ב'ארומה': הנפגעת תובעת פיצוי בגובה חצי מיליון שקלים
סניף ארומה. אילוסטרציה, צילום: דוברות צהר

שירי פורר, אם לשניים, אושפזה בבית החולים איכילוב במצב קשה מאוד לאחר שלקתה בהרעלה שמקורה בסלט טונה אותו רכשה בסניף "ארומה" בתל אביב. פורר דורשת פיצוי כספי מהרשת בסך חצי מיליון שקלים, כך פורסם לראשונה באתר 'מאקו' 

פורר ועורך דינה טוענים כי נגרם לה נזק בריאותי  כתוצאה מצריכת הטונה ובגינו אושפזה במצב קשה והייתה בטיפול נמרץ. במכתבה להנהלת 'ארומה' דורשת פורר מהחברה לקחת אחריות על האירוע. אחרי שחרורה מבית החולים טענה שירי: "הרשת ניסתה לגלגל את האחריות עליי, מקווה שהם יעשו בדק בית".

שירי תיארה את מהלך האירועים שהביאו להרעלת המזון בשיחה עם חדשות 12. "הרגשתי שהלשון שלי מתנפחת, שרף לי כל הפה", תיארה. "בהתחלה חשבתי שמדובר בעגבניות, ממש לא הבנתי שהייתי בסכנת חיים. בבית החולים הצילו אותי".

בשיחה, היא הבהירה שאינה אלרגית לכל סוג מזון, ושמדובר בהרעלה כתוצאה מהמזון בסניף. "לחברה מהעבודה שלי קרה משהו דומה, הם היו צריכים שזה יקרה כדי שהם יבדקו. זה סניף מגעיל", אמרה. "מעולם לא חשבתי שאהיה בסכנת חיים מאוכל".

כמו כן מתמודדת  'ארומה ת"א' עם איום תביעה נוסף מחברת 'ויליגר'. אמש קיבלה הרשת מכתב מעורך דינה של חברת 'ויליגר',  על כוונתה לתבוע אותה בגין הנזק שנגרם לה בעקבות "סערת הטונה". לפי המכתב, ששלח עורך הדין עדי מיכלין, "עם גילוי הפרשה ניסיתם להרחיק מכם את האחריות, ולהטילה בין השאר על שולחתי, כמי שיצרה ומכרה את הטונה".

במכתב מדגיש עורך הדין כי "ממצאי משרד הבריאות, כפי שפורסמו, אכן מאששים את שנטען מלכתחילה על ידי שולחתי, כי מלוא האחריות רובצת לפתחה של רשת ארומה תל אביב", וכי "השימוש הרשלני שנעשה על ידכם במוצר היסב, וממשיך להסב, לשולחתי נזקים חמורים, כולל פגיעה במכירות ובמוניטין שלה".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן