צפו: הפקחים פירקו סוכה בפארק, ראש העיר התנצל ואישר בניית סוכה חדשה

פקחים בפארק הלאומי ברמת גן פירקו סוכה לא תקנית שהוקמה בפארק, ותועדו בסרטון שהופץ ברשתות. ראש העיר התנצל והורה לאפשר הקמת סוכות: "מצרים ומתנצלים אם מי מהמעורבים או הצופים בסרטון נפגע"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 15/10/19 17:27 טז בתשרי התשפ

צפו: הפקחים פירקו סוכה בפארק, ראש העיר התנצל ואישר בניית סוכה חדשה
כרמל שאמה-הכהן, ראש עיריית רמת גן, צילום: פלאש 90

סוכה שהוקמה בפארק הלאומי ברמת גן ללא אישור, פורקה הבוקר (ג') על ידי פקחי הפארק, בנימוק כי מדובר במבנה לא תקני וללא אישור בטיחות. 

https://www.facebook.com/MayorShama/videos/525859701535880/

לאחר שהסרטון הופץ ברשתות החברתיות ועורר מחאה, במיוחד על רקע מלחמות הדת המתקיימות ברמת גן בחודשים האחרונים, פרסם ראש העיר, כרמל שאמה הכהן, התנצלות בפני התושבים, וכתב כי אישר באופן חריג הקמת סוכות בפארק, בתנאי שהסוכה תעמוד בתקני הפקחים בפארק.

שאמה הכהן כתב בהודעתו: "פקחי הפארק הלאומי שהורו למבקרים לפרק סוכה פעלו לפי מדיניות רבת שנים לפיה בשל שיקולי סדר ובטיחות לא מאושרת הצבה או בניה של שום מבנה או אפילו אוהל ללא אישור יועץ בטיחות ופניה מראש.

"לאחר שקילת הדברים על ידי בעקבות תושבים שנפגעו מהמראות בסרטון החלטתי להפעיל שיקול דעת ולהחריג את הצבת סוכות תקניות ותקינות במהלך חג הסוכות. מהיום ניתן יהיה להקים סוכה ובלבד שהפיקוח שוכנע שמדובר בסוכה תקנית ותקינה ללא אלמנטים מסוכנים הבולטים לעין".

בהמשך הוסיף ראש העיר התנצלות בפני מי שנפגע: "למרות שהפקחים ביצעו את מלאכתם נאמנה ולא בטוח שבשום פארק אחר מותר הדבר, אנחנו מצרים ומתנצלים אם מי מהמעורבים או הצופים בסרטון נפגע. חג שמח".