דודי אמסלם מתנצל בפני משפחת הנרצחת: "עלינו להשקיע מאמצים גדולים יותר"

אחרי שקשר בין חקירות ראש הממשלה לאי-הטיפול באלימות נגד נשים, שר התקשורת מתנצל בפני משפחתה של מיכל סלה שנרצחה על ידי בן זוגה: "מתנצל מעומק ליבי על מה שקרה. לא התכוונתי לפגוע"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/19 12:01 ט בתשרי התשפ

דודי אמסלם מתנצל בפני משפחת הנרצחת: "עלינו להשקיע מאמצים גדולים יותר"
בני משפחתה של מיכל סלה ז"ל, צילום: פלאש 90

לאחר הרצח של מיכל סלה ז"ל בידי בן זוגה, ביום חמישי האחרון, בתחילת השבוע התראיין שר התקשורת דודי אמסלם (הליכוד) וקשר בין העובדה שהמשטרה עסוקה בחקירות ראש הממשלה נתניהו לכך שאין לה פנאי, לכאורה, לעסוק באלימות נגד נשים: "משטרת ישראל צריכה להחליט האם סדר העדיפויות העליון שלה הוא לחקור את הסיגרים של ראש הממשלה או לשים את החוקרים במקומות האלה", התבטא אמסלם ועורר מהומה.

היום (ג'), ערב יום כיפור, התנצל אמסלם בפני משפחתה של מיכל סלה: "כל מי שמכיר אותי ואת רגישותי העצומה לנושאים החשובים הללו, מבין שקרתה כאן תקלה מצערת מבחינתי", כתב. "אין ולא היתה לי שום כוונה לפגוע בדברים המרגשים שנאמרו מדם ליבה של האחות הכואבת של מיכל ז"ל. נהפוך הוא, אם הייתי מאזין לראיון, הייתי מחזק אותה וכמובן מקפיד להתייחס לדברים החשובים שנאמרו שם, אבל בעיקר מעניק לה תחושה, כנציג הממשלה, שיש לנו אחריות מלאה על ביטחונם האישי של אזרחנו ובאמת שיש על מי לסמוך.

"כל הסיטואציה הזו, נבעה מרצף של טעויות שלא היה בשליטתי. נכון, גם עכשיו, אני בטוח לחלוטין שכל נושא סדרי העדיפויות, הוא קריטי וחשוב מאוד בכל תחום וגם בנושא הכל כך חשוב של אלימות במשפחה שמצער ומעציב את כולנו - עלינו להשקיע מאמצים גדולים יותר, בהסברה, במניעה ובאכיפה, כדי לחסל ולמגר את התופעה הבזויה הזו.

"אני מתנצל מעומק ליבי על מה שקרה. לא התכוונתי לפגוע, אני בטוח שזה ברור ומובן לכולם. מאחל למשפחת סלה היקרה שלא תדעו עוד צער לעולם ומשתתף בצערכם על האובדן העצום".