השר אמסלם על הרצח במוצא: צריך להחליט אם לחקור סיגרים ושמפניות או מקרים כאלו

על רקע הרצחה של מיכל סלה על ידי בעלה בסוף השבוע, טען שר התקשורת כי המשטרה עסוקה בחקירת סיגרים ושמפניות לראש הממשלה במקום לעסוק במקרים כגון אלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/10/19 10:45 ז בתשרי התשפ

השר אמסלם על הרצח במוצא: צריך להחליט אם לחקור סיגרים ושמפניות או מקרים כאלו
דוד אמסלם, צילום: Miriam Alster/FLASH90

שר התקשורת, דודי אמסלם, התבטא הבוקר בריאיון לחדשות הבוקר בערוץ 12 בנושא אלימות נגד נשים, ואמר כי "משטרת ישראל צריכה להחליט האם סדר העדיפויות העליון שלה הוא לחקור את הסיגרים של ראש הממשלה או לשים את החוקרים במקומות האלה". אמסלם אמר את הדברים בתגובה לדבריה של אחותה של מיכל סלה ,שנרצחה על ידי בעלה בדירתה במוצא בסוף השבוע האחרון, אשר האשימה את הממשלה על כך שלא העבירה את התקציבים לתוכנית למניעת אלימות נגד נשים שאושרה בשנת 2016.

"משטרת ישראל צריכה לפעול בתחום הזה ביתר שאת וזו לא רק שאלה של תקציבים, זו שאלה של סדרי עדיפויות", הוסיף אמסלם. כשנשאל האם הוא טוען כי אם המשטרה לא הייתה חוקרת את ראש הממשלה, נשים לא היו נרצחות, השיב: "התקציב למניעת האלימות במשפחה כולל את כל המגזרים, בוודאי גם את המגזר הערבי. תקציב המשטרה הוא אחד התקציבים הכי משמעותיים במדינת ישראל וצריך להבין שרובו הולך לשכר. יש במשטרת ישראל בערך כ-35 אלף שוטרים. המפכ"ל וצוות הפיקוד של המשטרה נותנים את הדגשים איפה הם פועלים, זו לא הממשלה".

חברת הכנסת אורנה ברביבאי (כחול לבן) הגיבה על דברי אמסלם. על תגובתו לדברי אחות הנרצחת אמרה: "הבנו, בהשוואה לסיגרים, חיי נשים הם הפקר. ליקוי מאורות".

סלה בת ה-32 ואם לתינוקת נמצאה ללא רוח חיים עם פצעי דקירה בערב יום חמישי בישוב מוצא שליד ירושלים. בן זוגה נמצא פצוע קשה ולפי החשד דקר אותה למוות וניסה לשים קץ לחייו