היום השני לשימוע נתניהו נפתח: "יש קשב רב"

עורכי דינו של ראש הממשלה הגיעו מרוצים לשימוע במשרד המשפטים, וסיפרו כי הגישו מסמכים שלא היו בחומרי החקירה המקוריים. השימוע החל אמש ויימשך גם בשבוע הבא

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 03/10/19 10:33 ד בתשרי התשפ

היום השני לשימוע נתניהו נפתח: "יש קשב רב"
עורכי דינו של נתניהו מגיעים לשימוע אמש, צילום: נעם רבקין פנטון, פלאש 90

יוגש כתב אישום? במשרד המשפטים בירושלים ממשיך להתנהל הבוקר (ה') השימוע לפני הגשת כתב אישום לראש הממשלה נתניהו. כזכור, היועץ המשפטי לממשלה הסכים לפרוש את השימוע על פני ארבעה ימים, ואתמול והיום מתקיים הדיון בחקירה המכונה תיק 4000, בה חשוד ראש הממשלה בשוחד, מרמה ובהפרת אמונים, בכך שנתן הטבות שונות, על פי החשד, לאיש העסקים שאול אלוביץ' בתמורה לסיקור חיובי באתר 'וואלה'. בשבוע הבא ידונו בתיקי 1000 ו-2000.

עורכי דינו של ראש הממשלה, עמית חדד ויוסי אשכנזי הגיעו הבוקר מרוצים לשימוע במשרדו של היועץ המשפטי לממשלה מנדלבליט, ואמרו כי "יש קשב רב בלשכת היועץ ואנחנו מרוצים מזה. הצגנו מסמכים שלא היו בחומרי החקירה". עם זאת, גורמים בפרקליטות צוטטו אמש כאומרים כי החומרים והראיות היו מוכרים להם, וכי לא הופתעו מהם.

עו"ד עמית חדד הוסיף: "אתמול הצגנו את מחצית מהטענות שלנו בתיק 4,000. אני חושב שהטענות שנשמעו הם טענות נכונות וטובות, הן מפתיעות. יש ראיות חדשות, יש הסבר אחר לכל מה שנטען בכתב החשדות. היום אנחנו נמשיך בתקווה שנצליח לשכנע. אנחנו בטוחים שבסופו של יום, כשנסיים את ארבעת הימים האלו, התיקים האלו חייבים להיסגר והם ייסגרו".

עו"ד עמית חדד מגיע לשימוע

עו"ד עמית חדד מגיע לשימועצילום: כפיר סיון

אמש אמר עו"ד רם כספי, המייעץ לצוות ההגנה, כי לא התקיים כלל דיון על חנינה או על הסדר טיעון. כמו כן הוסיף, עוד טרם תחילת השימוע, כי יש לו "אמון מוחלט ובלתי מסויג לא רק במערכת המשפט בישראל, אלא גם באלה העומדים בראשה, ובראשם פרקליט המדינה ניצן וגברת ליאת בן ארי, המשנה לפרקליט המדינה ופרקליטת מחוז תל אביב מיסוי וכלכלה".