משפחת שנרב: "לכל אורך הדרך היה לנו אמון מלא בכוחות הביטחון"

הודעות תמיכה וחיזוק יצאו לאחר שפורסם כי שלושת המחבלים שרצחו את רנה שנרב ז"ל נתפסו. ראש מועצת בנימין: "לתת דרך הרגליים תשובה ניצחת לטרור ולנצל את תקופת החגים הבאים עלינו לטובה כדי לבקר במעיין דני"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/09/19 22:06 כח באלול התשעט

משפחת שנרב: "לכל אורך הדרך היה לנו אמון מלא בכוחות הביטחון"
הרב איתן שנרב , צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר ההודעה על לכידת החוליה שרצחה את רנה שנרב הי"ד, ופצעה את אחיה ואביה, מסרה משפחת שנרב : "לכל אורך הדרך היה לנו אמון מלא בכוחות הביטחון, ואנחנו מודים להם על המאמצים האדירים שהושקעו בלכידת הרוצחים. 
אנו קוראים לממשלת ישראל להעניק ביטחון מלא לכל מטייל בכל מקום, ולבנות חיים בכל מקום שבו ביקשו לקחת חיים; ומעם ישראל - להמשיך לחיות, לטייל ולהוסיף טוב בכל רחבי ארצנו האהובה.""

אישים נוספים התייחסו לתפיסת הרוצחים. יו"ר כחול לבן, בני גנץ, בירך את כוחות הביטחון: "אני מברך את כוחות הביטחון על מעצר חוליית המחבלים שביצעה את הפיגוע בו נרצחה רנה שנרב ז"ל. גם הערב קיבלנו תזכורת לכך שכוחות הביטחון- צה"ל, השב"כ והמשטרה פועלים ללא הרף בכדי להגן עלינו, וישימו ידם על כל מחבל."

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ בירך גם הוא על ליכדת המחבלים: "אנו מברכים את כוחות הבטחון שלנו על מעצר המחבלים שרצחו את רינה שנרב הי״ד במעיין דני סמוך ליישוב דולב בבנימין. אני קורא לכל תושבי בנימין בפרט ולכל תושבי ישראל בכלל לתת דרך הרגליים תשובה ניצחת לטרור ולנצל את תקופת החגים הבאים עלינו לטובה כדי לבקר (כמובן ע״פ הנחיות גורמי הבטחון) במעיין דני ובכל אתרי הטיול בחבל הארץ היפה ביותר בישראל, בארץ התנ"ך, בבנימין".

הח"כ היוצא עוזי דיין כתב בחשבון הטוויטר שלו: "מברך על מעצר הטרוריסטים שרצחו את הנערה רינה שנרב ופצעו את אביה ואחיה. עכשיו הזמן לא רק למצות איתם את הדין ולעצור את כל המסייעים ואלו שידעו על פעילותם. במקביל, יש להכין את התשתית להריסת הבתים של כל הרוצחים, המסייעים והמשפחות. תהא שנה זו גם שנת מלחמה נחושה בטרור!". 

צה"ל הודיע לפני זמן קצר כי הוא לכד את שלושת המחבלים שהיו מעורבים בהנחת במטען החבלה שפגה ברינה ז"ל לפני כחודש במעיין עין בובין סמוך ליישוב דולב בבנימין. 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן