נתניהו קורא לממשלת אחדות: "בני, בוא ניפגש היום"

ראש הממשלה נתניהו הצהיר כי ממשלת ימין איננה אפשרית, וקרא ישירות לגנץ לפעול איתו להקמת ממשלת אחדות רחבה יחד עם מפלגות הימין

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/09/19 10:25 יט באלול התשעט

נתניהו קורא לממשלת אחדות: "בני, בוא ניפגש היום"
צילום: דוברות רה"מ

ראש הממשלה ויו״ר הליכוד בנימין נתניהו, העלה סרטון בתום ישיבת סיעות הימין, ואמר: "במהלך הבחירות קראתי להקמת ממשלת ימין. אבל לצערי תוצאות הבחירות מראות שהדבר לא אפשרי. העם לא הכריע בין שני הגושים. לכן אין ברירה אלא להקים ממשלת אחדות רחבה, רחבה ככל האפשר, שמורכבת מכל אותם גורמים שמדינת ישראל יקרה להם. 
אתמול נפגשתי עם חבריי למפלגות הימין וסיכמנו שאנחנו הולכים כגוש אחד עם נציגות אחת משותפת למשא ומתן. 
עכשיו אני קורא לך, ח״כ בני גנץ: בני, עלינו להקים ממשלת אחדות רחבה עוד היום. העם מצפה מאיתנו, משנינו, שנגלה אחריות ושנפעל לשיתוף פעולה. 
לכן אני קורא לך - בני, בוא ניפגש היום, בכל שעה, בכל עת, כדי להניע את המהלך הזה שהוא צו השעה. אסור לנו ואין שום סיבה להגיע לבחירות שלישיות - אני נגד זה. צו השעה - ממשלת אחדות רחבה, עוד היום."

מס' 2 ברשימת 'הימין החדש', נפתלי בנט, הצטרף לפני זמן קצר לקריאתו של נתניהו: "יש להקים ממשלת אחדות לאומית בראשות נתניהו שאליה מוזמן כל מי שמאמין בישראל יהודית ודמוקרטית. לא פוסלים את החרדים, את לפיד ובטח לא את נתניהו", אמר בנט והוסיף: "כולם יצטרכו לרדת מהעצים. אף אחד לא יקבל את מלוא תאוותו בידו. אנחנו צריכים לנהל מדינה. יש לנו ביטחון חינוך וכלכלה. גנץ לא יהיה ראש ממשלה כי רוב הציבור בחר בנתניהו. כולם יצטרכו להגיע לפשרות"