ראש הממשלה נתניהו לכיפה: "אולי לשקד יש איבה כלפי"

ראש הממשלה מסביר לחדשות כיפה מדוע הוא תוקף את יושבת ראש ימינה, וטוען: "התקשורת מנסה להפיל אותי דרך האיתרוג של שקד"

חדשות כיפה מירב כהן, חדשות כיפה 15/09/19 21:35 טו באלול התשעט

ראש הממשלה נתניהו לכיפה: "אולי לשקד יש איבה כלפי"
ראש הממשלה בנימין נתניהו, צילום: כיפה

לאחר ההצהרה של איילת שקד כי נתניהו וסביבתו רוצים להפיל אותה בגלל האיבה שלהם כלפיה, ראש הממשלה בנימין נתניהו תוקף בחריפות את יושבת ראש ימינה ומבהיר כי אין סכנה שימינה לא תכנס לממשלה. 

הראיון המלא יפורסם מחר

שקד אומרת שיש בניכם איבה פרטית ובינאישית, בגלל זה לא הסכמת שהיא תכנס לליכוד? 

 "לא, מה פתאום. אולי יש לה, אני לא מסתכל על זה בכלל. מה שמעניין אותי זה ככה- אני יודע שיש לה יועץ משותף לה ולכחול לבן, זה אני בכלל לא מבין איך זה הולך. יועץ פוליטי במהלך בחירות משותף- מה זה, מה קורה כאן, אני לא מבין את זה. ואני גם לא מבין איך היא קידמה את החוק לסגור את ישראל היום. אז יש לי ויכוחים איתה. את העיתון היחיד הימני במדינה, והיא הגישה את הצעת החוק לסגור אותו? בשביל מה, כדי לקבל כתבות מפרגנות וליטופים מנוני מוזס? בכלל אני שם לב שהתקשורת מלטפת אותה כי הם רוצים לקחת קולות מאיתנו. למה התקשורת מלטפת כל כך את המפלגה הזו, כי הם באמת תומכים בה? זה לא העלה אצלך שאלה פתאום, מה הם נותנים להם זמן מסך בלי סוף, וכתבות שער בלי סוף. כי הם אוהבים את הימין? לא, כי הם מבינים שזה פוגע."

איילת שקד

איילת שקדצילום: פלאש90

"כשהתקשורת השמאלנית, והיא שמאלנית קיצונית, כשהיא, איך אומרים, מטפחת מישהו, הם יודעים שזה כדי לקחת מנדטים מהליכוד. הם מבינים בדיוק את מה שאני אמרתי כאן. שזה לא משנה, הם יקבלו בדיוק את המנדטים שלהם, ושיהיה להם, איך אומרים- אהלן וסהלן. ואנחנו ניקח אותם בכל מקרה, אנחנו נפנה אליהם. אבל מנדט אחד שיחסר לנו, אחד, שבגללו יטילו, הנשיא יטיל את הרכבת הממשלה על כחול לבן, על גנץ ולפיד, אז אנחנו יהיה כאן אסון. ולכן זה העיקר, על זה אני מדבר ועל זה אני מתחנן פשוט לאנשים כי אני רואה גם, אנשים יושבים בבית אני רואה את שיעורי ההצבעה בת ים 52%, בבחירות האחרונות, טבריה 59%, באר שבע 61%. ולעומת זה כפר סבא 73%, הוד השרון 76%, מודיעין 78%. זאת אומרת השמאל".

"שקד לוקחת קולות ממני, הם לא מתעניינים כל כך באיילת שקד בפני עצמה. הם רוצים להפיל את הימין, כדי להפיל את הימין צריך להפיל את הליכוד, כדי להפיל את הליכוד צריך להפיל אותי. ואז הם מבינים שכל הדרך שהם יכולים להפיל אותי זה טוב להפלת הימין. הם לא מעניינים. ברגע שהם לא יצטרכו אותה הם ישליכו אותה הצידה. אבל כרגע זה נוח להם כי הם צריכים את המנדטים האלה. המנדטים החיוניים, אמנון אברמוביץ משבח אותם כי הוא מעריך אותם? פתאום כל הכתבים האלה שמראיינים בנחמדות כזאת, ולא שואלים אותם פעם אחת שואלים איזה שאלה, אבל כל הזמן זה הנופת צופים". 

ראש הממשלה נתניהו בראיון בכיפה

ראש הממשלה נתניהו בראיון בכיפהצילום: כיפה

"אני לא בא אליה בטענות, אני מסביר לך פשוט מה שהם מבינים, הם מבינים את הדבר הפשוט שצריך להזיז קולות מהליכוד לשם. כי ככה הליכוד ירד, והליכוד יהיה פחות מגנץ ולפיד, ואז תקום ממשלת שמאל. וזו הסיבה שהם עושים את זה. וזו הסיבה שאני אומר לאנשים, אני אומר לכם תצביעו כרגע לליכוד, בכל מקרה שקד וסמוטריץ' והמפלגה שלהם יעברו -אין שום סכנה. לעוצמה יהודית אני אומר אל תצביעו להם כי זה לזרוק את הקולות לפח. מי שחשב להצביע ליברמן, אני לא מאמין שיש כאלה היום יותר כי הם מבינים שהוא חבר אל השמאל, הוא חבר לגנץ ולפיד הוא ממליץ עליהם הוא הולך איתם בקיצור."

יו"ר רשימת ימינה, איילת שקד אמרה בתגובה לראיון: "ראש הממשלה אינו דובר אמת אין אף יועץ משותף לימינה וכחול לבן".