שפי פז חשודה שריססה כתובות נאצה בשגרירות האיחוד האירופי

"האיחוד האירופי החוצה" ו"כסף גרמני הורג יהודים" אלו חלק מכתובות הנאצה שריססה פז בשגרירות. פעילת הימין הודתה במעשים ותסגיר את עצמה למשטרה

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/19 21:00 טו באלול התשעט

שפי פז חשודה שריססה כתובות נאצה בשגרירות האיחוד האירופי
צילום: יח"צ

פעילת הימין שפי פז והאם השכולה מירב חג'ג, ששכלה את בתה שיר חג'ג בפיגוע דקירה בטיילת בארמון הנציב בירושלים, תיעדו את עצמן הערב (א') מרססות כתובות נאצה על מבנה שגרירות האיחוד האירופי בישראל שמשרדיה ממוקמים ברמת גן. פז וחג'ג הודו במעשה ואמרו כי הן יסגירו את עצמן למשטרה. 

בכיתובים שרוססו בצבע אדום נכתב "האיחוד האירופי החוצה" ו"כסף גרמני הורג יהודים". אנשי השגרירות העבירו למשטרה צילומי אבטחה מהבניין וכן הגישו תלונה רשמית למשרד החוץ הישראלי.

שר החוץ ישראל כץ מסר בתגובה: "אנו מזועזעים מההשחתה של שגרירות האיחוד האירופי בישראל, ומגנים בחריפות את המקרה. ישראל מחוייבת לשמור על ביטחון כל הנציגויות הדיפלומטיות בשטחה. משטרת ישראל חוקרת את המקרה, ואנו מצפים לסיום מהיר של החקירה שבסופה ימוצה הדין עם המשחיתים".

לפי מספר ימים חתמה יושבת ראש ימינה,איילת שקד חתמה עם פז ופעילים נוספים למען דרום תל אביב על מסמך הבנות בהן ימינה תכניס את את הטיפול בחוקי ההגירה ובדרום תל אביב כתנאי למשא ומתן הקואליציוני.