אברי גלעד מכחיש: לא כתבתי את הטקסט המיוחס לי

מגיש רשת 13 מבהיר כי אין לו קשר לטקסט המופץ בשמו ברשתות החברתיות, ובו תמיכה בנתניהו והשמצות נגד לפיד וגנץ: "לא הייתי מעלה על דעתי להעלות טקסט כזה. מרגיש כמו גניבת זהות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/09/19 10:31 טו באלול התשעט

אברי גלעד מכחיש: לא כתבתי את הטקסט המיוחס לי
אברי גלעד, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

אברי גלעד מכחיש. מגיש הטלוויזיה, המזוהה עם הימין, פרסם הבוקר (א') הכחשה לטקסט המופץ ברשתות החברתיות בשמו, ובו תמיכה בנתניהו והשמצות נגד ראשי כחול לבן בני גנץ ויאיר לפיד. גלעד כתב כי "בשעות האחרונות מסתובב טקסט תמיכה בביבי בווטסאפ, שכאילו אני כתבתי. בטקסט גם השמצות מגעילות על לפיד וגנץ, ירידה על גובה וכאלה, שלא הייתי מעלה על דעתי להעלות. לא יודע מי לקח טקסט שלא הייתי כותב בחיים ושם את חתימתי עליו. מצד אחד זה מחמיא, מצד שני זה מרגיש כמו גניבת זהות".

בהמשך הבהיר גלעד כי דעתו על הנהגת כחול לבן לא השתנתה: "כדי להסיר ספק, אני חושב שמנהיג חייב להיות מגדלור של התנהגות מוסרית, חוקית וחברית, גם אם זה אומר ביצועים פחות טובים בשדה הדיפלומטי. חברה שאינה מושתתת על ערכים אנושיים נאצלים, המגולמים ע"י הנהגתה, לא תשרוד לאורך זמן גם אם מפתחים בה אחלה אפליקציות".

בתחילת מערכת הבחירות טען אברי גלעד כי על הימין "להיגמל מנתניהו", וכינה את ההליכה העיוורת אחרי ראש הממשלה 'התמכרות': "כמו בכל התמכרות, בהתחלה זה היה טוב. טוב מאד. תחושה שמצאנו מה טוב לנו והלוואי שזה ימשך לעולם", כך פתח גלעד את הפוסט הנוקב שכתב בעמוד הפייסבוק שלו. "אחר כך זה התחיל לעלות ביוקר, אבל עדיין עשה טוב, אז שילמנו וסתמנו. אחר כך זה התחיל לעשות פחות טוב, המחירים התחילו להתברר, אבל כבר היינו מכורים".