"רבין הביא למותם של 2000 ישראליים" : יאיר נתניהו שוב מסתבך

בנו של ראש הממשלה עורר סערה כאשר צייץ בטוויטר כי ראש הממשלה רבין ז"ל "רצח ניצולי שואה באלטלנה". נתניהו התנער מדבריו של בנו: "עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד ועל דעתו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/09/19 20:27 ז באלול התשעט

"רבין הביא למותם של 2000 ישראליים" : יאיר נתניהו שוב מסתבך
יאיר נתניהו, צילום: פלאש 90

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, צייץ בטוויטר נגד ראש הממשלה רבין, וטען כי "רצח ניצולי שואה באלטלנה". 

בציוץ, שנמחק עם צאת השבת, כתב נתניהו הבן כי "רבין עבר על החוק, עשה הרצאות באמריקה בעודו עובד ציבור והרוויח הון תועפות. כשעלו עליו הפיל את התיק על אשתו, וסגר את זה בשיחת סלון נעימה עם אהרון ברק. רבין רצח ניצולי שואה באלטלנה. רבין הביא לפה את ערפאת ועוד עשרות אלפי מחבלים מטוניס והביא למותם של 2,000 ישראלים". 

 מטעמו של ראש הממשלה בנימין נתניהו מיהרו להתנער מדבריו של הבן יאיר: "אני לא מסכים עם הדברים שכתב בני יאיר על יצחק רבין ז"ל. עמדותיו של יאיר הן שלו בלבד ועל דעתו". 

מועמדת המחנה הדמוקרטי ונכדתו של יצחק רבין, נועה רוטמן, השתתפה היום (שבת) בשבתרבות בגבעת שמואל, והזכירה כי "בעבר כשפרסמו על סבא שלי כל מיני שקרים, כמו זה שהוא אושפז וטופל במכות חשמל ב-1948 ועוד כל מיני קשקושים, ניגשנו ליועץ המשפטי דאז יהודה וינשטיין, וביקשנו להגיש תביעת לשון הרע. לפי החוק בישראל רק לאנשים חיים יש זכות לשם טוב, ולכן היינו צריכים את אישורו".

כשנשאלה אם תגיש תביעת דיבה נגד נתניהו, השיבה: "אין אפשרות להגיש תביעת דיבה על דיבתו של המת. מה שכן יש אפשרות זה ללכת לקלפי ולהצביע לפי צו מצפונכם ולהסיר מעלינו את השיקוץ המשסה הזה כדי שנוכל לחזור להתווכח על אידיאולוגיה, ולא להטיל בוץ".