בליכוד תוקפים את עוצמה יהודית: "רחוקה מאוד מאחוז החסימה"

בליכוד מזהירים כי עוצמה יהודית שורפת 2 וחצי מנדטים של מצביעי ימין. עוצמה יהודית בתגובה: "אנשי הליכוד יודעים שבלי עוצמה יהודית אין רוב לממשלת ימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 04/09/19 21:47 ד באלול התשעט

בליכוד תוקפים את עוצמה יהודית: "רחוקה מאוד מאחוז החסימה"
איתמר בן גביר, צילום: יונתן סינדל/פלאש 90

לאחר ש'זהות' פרשה מההתמודדות בבחירות לכנסת ה-22, כל הלחץ מופנה כעת לעבר 'עוצמה יהודית'. אמש (ג') פורסמה ההצעה של ראש הממשלה לאיתמר בן גביר, והיא שבן גביר יסיר את מועמדותו ובתמורה יקדם ראש הממשלה בכנסת הבאה את הורדת אחוז החסימה.

גורם בכיר בליכוד אמר היום (ד'): "לאחר בדיקה מעמיקה של עשרות סקרים שביצע הליכוד בשבועיים האחרונים, ברור לנו מעל לכל ספק ש'עוצמה יהודית' לא עוברת את אחוז החסימה. למעשה היא רחוקה מאוד מאחוז החסימה. 'עוצמה יהודית' שורפת 2 וחצי מנדטים של מצביעי ימין״.

יש לציין כי לפי סקר המנדטים של חדשות 13 שפורסם השבוע מפלגת 'עוצמה יהודית' קרובה מאד לעבור את אחוז החסימה, כשהיא עומדת על 2.82%.

עוצמה יהודית בתגובה לדברי הגורם הבכיר בליכוד: "הודעת הגורם הבכיר בליכוד, ככל שהוא בכיר וככל שהוא מהליכוד, מוכיחה שבליכוד וויתרו על האופציה של ממשלת ימין והחליטו ללכת לממשלה עם גנץ-לפיד-ליברמן. אנשי הליכוד יודעים שבלי עוצמה יהודית אין רוב לממשלת ימין, ואם מדובר בדיווח נכון, מסתבר שסביבת נתניהו בחרה ללכת לממשלה עם גנץ ולפיד ובלי החרדים ומפלגות הימין. עוצמה יהודית תתמודד בבחירות ורק ניצחון שלה יחייב הקמת ממשלת ימין".