איוב קרא: אני לא המדליף

לאחר פרסום הקלטות של שיחות בין ראש הממשלה לאיוב קרא על ערוץ 20. אומר הבוקר קרא: "אגיש היום תלונה במשטרה על פגיעה בפרטיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 03/09/19 08:56 ג באלול התשעט

איוב קרא: אני לא המדליף
איוב קרא, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

איוב קרא, שר התקשורת לשעבר, מכחיש כי הקליט שיחה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו והדליף אותה לחדשות 13.

בהקלטה שפורסמה אמש, נשמע נתניהו קורא לביטול מועצת הכבלים והלוויין, דורש לאפשר לערוץ 20 לשדר חדשות וגוער באיוב קרא על קרדיט שנתן לאיילת שקד על הצלת ערוץ 20.

בראיון ל"חדשות הבוקר" בערוץ 12 הכחיש קרא כי הוא שהקליט את נתניהו: "חס וחלילה, זה הסגנון שלי? אני מזמין כל אמצעי לבדוק אם יש לי יד או חצי יד בכל מה שפורסם. אני מזמין את ראש הממשלה ואת בנו יאיר וכל מי שחשוב לו הנושא, ומעמיד את עצמי לכל שאלה וחקירה כולל אצל היועץ המשפטי לממשלה.
אגיש היום תלונה במשטרה על פגיעה בפרטיות. אבדוק עם היועצים המשפטיים, כולל עם היועץ המשפטי לממשלה, האם אפשר לעשות מהלכים כדי להוציא את האמת. אני פגוע מעצם זה שמישהו ניסה לפגוע באמינות וביושרה שלי, שהן ערך עליון", .

קרא הוסיף: ''נתניהו הוא ראש הממשלה הכי טוב שהיה לישראל, אני בליכוד ומגן עליו כשיושב ראש הליכוד. הוא מועמד הליכוד לראשות הממשלה. מי שמכיר אותי יודע שאני אומר הכל בפנים, אין לי דבר וחצי דבר כדי לפגוע באיש, על אף שיש ביני לבינו מחלוקת עדיין".

"אני עושה עקוב אחריי בטלפון שלי לאנשים שמסביבי, אני אף פעם לא עונה לטלפון. יש מזכירות, נהגים ועוזרים ויכול להיות שמישהו מהם הקליט. אבל אני? אפחד להגיד שהקלטתי אם הקלטתי? זה הסגנון שלי, להקליט? אני מישהו שאפשר להגיד עליו שמסתתר מאחורי דבריו? אני האיש הכי אמין שהיה ליד נתניהו, אני הכי אמין לליכוד. אמשיך לעזור לנתניהו לנצח את הבחירות בתור מנהיג הליכוד".