בנט: אנו בטוחים ביכולת צה״ל לשמור על ביטחון תושבי הצפון

בעקבות התחממות הגזרה הצפונית נפתלי בנט בטוח ביכולת צה"ל לשמור על ביטחון תושבי הצפון, יו"ר העבודה עמיר פרץ מחזק את תושבי קו הגבול

חדשות כיפה שירה זהבי, חדשות כיפה 01/09/19 17:21 א באלול התשעט

בנט: אנו בטוחים ביכולת צה״ל לשמור על ביטחון תושבי הצפון
נפתלי בנט, צילום: לע"מ. עודד קרני

בעקבות הדיווח על ירי נ"ט סמוך ליישוב אביבים שבגליל העליון, ראש הממשלה ושר הביטחון בנימין נתניהו מסר כי הוא מקבל עדכונים מבצעיים שוטפים על המצב בצפון. האירוע התרחש במהלך פגישת ראש הממשלה עם נשיא הונדורס.

נשיא המדינה ראובן ריבלין צייץ בטוויטר בתגובה לאירוע: "‏ידעו כל מבקשי נפשנו שאנחנו מוכנים ונכונים להגן על אזרחי ישראל בכל מקום בו יהיו ללא כחל וסרק. אנחנו מוכנים, ולא רוצים להראות לכם עד כמה. השקט ישרור רק במידה ויתקיים בשני צידי הגבול".

נפתלי בנט צייץ בטויטר: "אלו שעות מורכבות ורגישות לצה״ל ולממשלת ישראל בחזית הצפון, ואנחנו מעניקים את מלוא הגיבוי לראש הממשלה נתניהו, להנהגה המדינית ולפיקוד הצבאי. אנו בטוחים ביכולת צה״ל לשמור על ביטחון תושבי הצפון".

ראש עוצמה יהודית, עו"ד איתמר בן גביר, בתגובה לירי החיזבאללה בצפון: "בשעה הזו חיזבאללה חייב לקבל מסר אחד: ירי על חיילי צה"ל ייענה במכה כואבת ונחושה שיגרום לחיזבאללה להצטער על הרגע שהוא החליט לירות לעבר ישראל. מחזק את ידי חיילי צה"ל בשעה זו ומתפלל לשלומם".

עמיר פרץ, יו"ר מפלגת העבודה צייץ אף הוא בטויטר: "אני מחזק את תושבי קו הגבול, את כוחות צה״ל וכוחות הביטחון. אני סומך על צה״ל ומפקדיו כי יעמדו בהצלחה מול האתגרים הביטחוניים העמודים בפנינו. כולנו כאחד מאחורי צה״ל ותושבי הצפון".

הרב רפי פרץ הגיב בטוויטר: "מדינת ישראל מותקפת ע״י ארגון טרור המקבל חסות ממדינה ריבונית ומהווה שליחה שלה. שיהיה ברור, כל ירי לישראל מקרב את לבנון לתקופת האבן. בשעה זו אני מגבה את ראש הממשלה, הרמטכ״ל וכוחות הביטחון להגיב בעוצמה ככל שידרש. ליבי עם תושבי הצפון, חיזקו ואימצו".

ח''כ אופיר סופר ממפלגת ימינה, תושב המועצה האזורית מרום הגליל: "כתושב הגליל האווירה השורה כעת מזכירה לי את הימים הפחות שקטים שהאזור חווה. אני מחזק את ראש הממשלה ואת צה''ל בשמירה על ביטחוננו וריבונותנו. בשם ה' נעשה ונצליח".

חבר ועדת החוץ והביטחון ח"כ מוטי יוגב בהתייחסות להסלמה בצפון: "ישראל חפצה בשלום וביטחון לאזרחיה. במקום בו נותקף וחיי אזרחים וחיילים יהיו בסכנה - נשיב מכה אחת אפיים, בכדי להגן על יישובי הצפון ובכלל. כולנו שולחים ברכת ביטחון לתושבי הצפון וברכת הצלחה לחיילי צה"ל במשימתם".