בוטלה השביתה - שנת הלימודים תפתח כסדרה

משרד האוצר והסתדרות המורים הגיעו להסכמות ובכך הוסר איום השביתה. שנת הלימודים תפתח כסדרה ביום א

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/08/19 15:00 כט באב התשעט

בוטלה השביתה - שנת הלימודים תפתח כסדרה
מוכנים לכיתה א, צילום: פלאש 90. הדס פרוש

שר האוצר, הממונה על השכר במשרד האוצר והסתדרות המורים הגיעו להסכמות בדבר כלל הנושאים שבסכסוך לרבות ימי המחלה והסכמי הפנסיה. בעקבות כך, הוסר האיום משביתה ושנת הלימודים תפתח כסדרה.

שר החינוך הרב רפי פרץ בירך את ההסכם עם הסתדרות המורים : "שמח שמשרד האוצר והסתדרות המורים גילו אחריות לאומית והגיעו להסכמות. ביום ראשון 2.3 מיליון תלמידים ותלמידות יחזרו לספסל הלימודים בשמחה ובאושר".

גם במועצה האזורית מטה בנימין בוטל האיום בשביתה בעקבות הסכמות עם משרד ראש הממשלה ומשרד החינוך בענין תקצוב כיתות חדשות במועצה. ראש המועצה ישראל גנץ: "אנחנו שמחים לבשר ששנת הלימודים תפתח בע"ה כסדרה.  אנו מבקשים להודות לראש הממשלה בנימין נתניהו, למנכ"ל משרדו ואנשי לשכתו, לשר החינוך, למר שמואל אבוהב מנכ"ל משרד החינוך, סגנו ואנשי המשרד, על שיתוף הפעולה שיוביל  את תלמידי בנימין ללמידה ערכית, מיטבית, מקצועית ומצטיינת. אנו מאחלים לכל תלמידי בנימין שנת לימודים פורייה ומוצלחת".

מנכ"ל משרד החינוך, שמואל אבואב: אני מברך על ההסכמות שמבטיחות את פתיחת  שנת הלימודים. מערכת החינוך ערוכה לקלוט את כל  2.3 מיליון  התלמידים והתלמידות. עבדנו באופן אינטנסיבי וללא לאות כדי ששנת הלימודים תש"ף תפתח כסדרה. אני מאחל לאנשי החינוך שלנו ולתלמידים שנת לימודים פוריה ומוצלחת

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן