אחותה של רינה: "מבקשת מכל מי שרוצה להיות שותף, שיקבל על עצמו להוסיף אור וטוב"

מאות בני אדם מלווים למנוחות את רינה שנרב בת ה-17, שנרצחה הבוקר במעיין סמוך ליישוב דולב. "החלל שנפער אינו רק במשפחת שנרב, הוא חור שנפער בלב האומה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/19 16:14 כב באב התשעט

אחותה של רינה: "מבקשת מכל מי שרוצה להיות שותף, שיקבל על עצמו להוסיף אור וטוב"
הלוויתה של רינה שנרב, צילום: כיפה

הנרצחת בפיגוע, רינה שנרב (17), מובאת כעת למנוחות בבית העלמין בחדש בלוד. רינה נרצחה הבוקר ממטען מאותלר בעת שטיילה עם אביה ואחיה במעיין דני סמוך ליישוב דולב,בבנימין. חיילי צה"ל ממשיכים לתחקר את האיורע ובמצוד אחר המחבלים.

במהלך ההספדים אמר יאיר רביבו, ראש עיריית לוד, כי "הלב דואב וכואב, הדם רותח, כולנו המומים מהרצח הנפשע והנתעב. נערה חיננית ומקסימה שביקשה בסך הכל ללכת עם משפחתה לשכשכך במים הקרים של מעין דני ביום קיץ" אמר רביבו והוסיף כי בכוונתו להקים שכונה חדשה בעיר שתקרא מצפה רינה.

תמר לבנוני, אחותה של רינה, אמרה כי "מטעם המשפחה אנחנו מודים מקרב לב לכל מי שהקיף אותנו עם היוודע הבשורה. זכינו להיות לצידך כמעט 17 שנה, להינות מהטוב שלך. זכינו ללמוד ממך איך תמיד לחפש תשובות גדולות. החלל שנפער אינו רק במשפחת שנרב, הוא חור שנפער בלב האומה.

"אני מבקשת מכל מי שרוצה להיות שותף, שיקבל על עצמו להוסיף אור וטוב לעם ישראל. רינה היקרה והאהובה, תודה על השנים איתך. מקווה שנצליח יחד להשלים את המשימה שהשארת לנו" אמרה האחות.

מוקדם יותר שוחח הרב איתן שנרב עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ואמר "המסר שלי זה רק עוד חיזוק של תורת ישראל ארץ ישראל ועם ישראל. בעזרת ה' רק נצא מזה יותר חזקים. רינת היא הרוגת מלכות".

הרב שנרב עצמו נפצע גם הוא בפיגוע אך מצבו קל, אחיה של רינת,דביר חיים (19) נפצע באורח קשה בפיגוע. השניים הוטסו במסוק של יחידת 669 מזירת הפיגוע לבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. 

https://www.facebook.com/IsraelHayom/videos/366042600734274

הלוויתה של רינה שנרב

הלוויתה של רינה שנרבצילום: כיפה

מסוק צה"ל מעל מקום האירוע

מסוק צה"ל מעל מקום האירועצילום: דוברות דולב

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: פלאש 90

 

רינה שנרב

רינה שנרבצילום: באדיבות המשפחה