הרב איתן שנרב על ביתו: "רינה היא הרוגת מלכות"

ראש הממשלה הגיב היום לפיגוע בו נרצחה רינה שנרב: "זרועות הביטחון בעיצומו של מרדף אחר המחבלים בני העוולה. אנחנו נשיג אותם". הרב שנרב: "בעזרת השם נצא יותר חזקים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/19 15:20 כב באב התשעט

הרב איתן שנרב על ביתו: "רינה היא הרוגת מלכות"
זירת הפיגוע מעיין דני , צילום: פלאש 90

בעקבות הפיגוע היום במעיין בדולב אמר ראש הממשלה ושר הביטחון, בנימין נתניהו: "אני שולח תנחומים עמוקים בשמי ובשם אזרחי ישראל למשפחתה של הנערה רינה שנרב ז"ל שנרצחה בפיגוע הטרור הקשה הבוקר והחלמה מהירה לפצועים - אביה הרב איתן ובנו דביר. נמשיך לחזק את ההתיישבות. נעמיק שורש ונכה באויבינו". 

"זרועות הביטחון בעיצומו של מרדף אחר המחבלים בני העוולה. אנחנו נשיג אותם. ידה הארוכה של ישראל מגיעה לכל מבקשי נפשנו ותבוא איתם חשבון" הוסיף ראש הממשלה. 

בהמשך היום שוחח ראש הממשלה עם הרב איתן שנרב:

הרב שנרב שנפצע בפיגוע, אמר לנתניהו בשיחת הטלפון: "המסר שלי זה רק עוד חיזוק של תורת ישראל ארץ ישראל ועם ישראל. בעזרת ה' רק נצא מזה יותר חזקים. רינה היא הרוגת מלכות".

זירת הפיגוע

זירת הפיגוע צילום: פלאש 90

ראש מועצת בנימין ישראל גנץ היה במקום הפיגוע היום ואמר: "עם ישראל כואב עם כניסת השבת בהתבשר על מותה של הנערה רינה שרנב הי"ד שנרצחה בפיגוע הנתעב במעיין דני (עין בובין). שולח תנחומים למשפחה ומתפלל ביחד עם שאר עם ישראל לרפואתם של אב המשפחה איתן והבן דביר."

בישוב דולב, שהמעיין נמצא בתחומה אמרו היום: "אנו שולחים את תנחומינו למשפחת שנרב
ומתפללים להחלמתם המהירה של בני המשפחה שנפצעו בפיגוע ליד מעיין עין בובין-עין דני.
כמידי שבוע אנחנו מטיילים בחופשיות במרחבי ביתנו וארצנו, בשפע המעיינות שלנו, ומתוך אהבת הארץ. פעמים רבות אנו יושבים בשכנות על שפת המעיין, יהודים וערבים. גם היום לא נאפשר לרוצחים להדיר את רגלינו ממרחבי הטבע שליד ביתנו, וצריך להבין שאם הם לא ישבו איתנו בשלום, נאלץ למצוא פתרונות מעשיים יותר כדי לשמור על השגרה. אנו מחזקים את ידי כוחות הביטחון במאבקם בטרור בבנימין בפרט וביו"ש בכלל, וקוראים להמשיך ולעשות כל מאמץ כדי לשמור על השקט."

רינה שנרב

רינה שנרבצילום: באדיבות המשפחה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן