ארגון המורים מצטרף לאיומי השביתה: "מתעלמים מבעיות אקוטיות"

יו"ר ארגון המורים רן ארז הצטרף לאיומי השביתה של הסתדרות המורים: "המורים מסרבים להמשיך להיות שק החבטות של הממשלה". אך ארגון המורים חתום על הסכם שלא מאפשר לו לשבות עד 2022

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 21/08/19 13:24 כ באב התשעט

ארגון המורים מצטרף לאיומי השביתה: "מתעלמים מבעיות אקוטיות"
יו"ר ארגון המורים רן ארז, צילום: יונתן זינדל/פלאש 90

שבוע וחצי לפתיחת שנת הלימודים, ואיומי השביתה ממשיכים להצטבר. יו"ר ארגון המורים העל יסודיים, רן ארז, הצטרף הבוקר (ד') לאיומי השביתה של הסתדרות המורים. במסיבת עיתונאים שכינס אמר ארז כי משרדי החינוך והאוצר "מתעלמים מבעיות אקוטיות של המורים בישראל". 

עוד אמר ארז: "מי שנפגעים יותר מכל הם המורים, שמעמיסים עליהם בכל פעם עוד משימות ולא פותרים להם בעיות קיימות במערכת החינוך. המורים מסרבים להמשיך להיות שק החבטות של הממשלה", הצהיר. "רוב הדרישות של ארגון המורים נוגעות בקבלת החלטות הכרחיות ואינן דורשות עלות תקציבית נוספת".

יש לציין כי ארגון המורים, בראשות רן ארז, חתום על הסכם בו נאמר כי הארגון אינו יכול להכריז על שביתה עד שנת 2022, זאת במסגרת הסכמים קודמים שנחתמו עם הארגון. במשרד האוצר אמרו הבוקר כי סכסוכי עבודה שארז הכריז עליהם כבר הגיעו לבית הדין לעבודה, ועל חלקם הוצאו צווי מניעה.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן